Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Arie Gefeliciteerd

Donderdag was  de man van mijn  Hobby / Blogmaatje Plony  jarig mijn kaart kwam een dag te laat dus kon ik hem nog niet plaatsen  ik heb toen  maar weer een mannenkaart te voor schijn getoverd, ik maak meestal wel wat gekke kaarten voor mannen anders  zijn ze zo saai vind ik en op het internet zijn zulke leuke,  gekke en  pikante plaatjes te vinden.
Bij het zien van de plaatjes zit al te grinniken en te denken voor wie kan ik dit nu weer gebruiken geloof me ik heb eigenlijk overal wel een slachtoffer voor.



Arie Van Harte Gefeliciteerd  sorry maar je weet ik kan het niet laten voor jouw ook weer een leuk plaatje , een hele fijne dag en een dikke verjaardags  kus veel liefs Nel



13 opmerkingen:

  1. Wat is die weer leuk.
    Je bent echt een kanjer in mannenkaarten.


    Fijn weekend en groetjes
    Annemaria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Nel, het is weer een plaatje. BIS.
    Waar haal jij toch altijd die leuke plaatjes vandaan.
    Kom net bij de Hobbywinkel weg, maar ik kon weer niets vinden.
    Ja, saai!!!!
    Ik moet een kaart maken voor een vriend, die graag sexy sites kijkt en dan moet ik iets sturen ?????
    Maar jij hebt er succes mee, vast en zeker.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt Nel, super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje Nel, heel erg mooi gedaan.
    Liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje weer Nel, ziet er mooi uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wordt echt een mannenprof hoor, gaaf! En geef Arie maar ook een verjaardagszoen van mij...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje voor Arie ziet er LEUK uit Nel.
    Enneh.....1000 kusjes.....dan ben je wel even bezig geweest.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel. Leuke mannenkaart. Heel mooi afgewerkt, leuke details.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende leuke mannenkaart heb je weer gemaakt Nel, Arie vindt deze vast heel leuk hihi.

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel,

    Ik vind het een te gekke maannenkaart,hij is enig,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen