Volgers

woensdag 31 juli 2013

Het zelfde stempeltje

Ik had beloofd een baby kaart  nou ik ben er druk mee bezig en het valt eigenlijk wel mee.
Ook weer  het zelfde stempeltje gebruikt op één van   mijn vorige kaart maar toch is het een hele andere kaart  , zoals jullie zien heb ik ook al een klein beetje de stempel tik te pakken, ik zit er echt over te denken om andere markers erbij te kopen ik heb al wat informatie  gevraagd bij mijn lieve hobbymaatjes en ik moet zeggen de meningen lopen uit één.
Worden het de Copic,s ( ik vind ze toch nog wel erg prijzig) of worden het de Spectrum Noir een heel goed alternatief en komt ook op internet heel goed uit de bus  , graag wil ik jullie mening er over hoe meer hoe beter jullie kunnen mij ook een prive mail sturen .
Dit is de beloofde kaart,misschien is de volgende kaart een babykaart of toch een mannenkaart  ik weet het nog niet  ik zeg maar tot gauw en geef je mening  veel liefs Nel

16 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, kan je niet helpen over het advies i.v.m. stiften, gebruik potlood en inkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha...wat een schitterende afdrukje.
    je hebt er een pracht van een kaart gemaakt.
    en over je vraag....helaas kan ik je niet helpen. kleur met potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ie een Geweldige mooie creatie geworden, helemaal SUPER.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen hebben we je het moeilijk gemaakt Nel, ik zou zeggen als je het kan betalen de Copics, ik heb de Spectrum, die kleuren fantastisch, het scheelt héél veel geld.De Spectrum zijn 128 kleuren, de Copics veel meer.
    Je kaart is weer een schatje, echt voor een jongen, leuk gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,leuke babykaart en stempels zijn vaak multi-inzetbaar.Advies over welke stiften kan ik niet geven,ik heb ze geen van beiden,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaart Nel.....mooi gekleurd en leuk verwerkt dat varkentje. je hoeft aan mij niet te vragen waar je mee moet gaan kleuren hè....maar het is inderdaad wel een uitgave. denk er nog maar eens even goed over na. ik zou je nog bellen maar had onverwachts andere bezigheden vanavond....je hoort me later nog wel. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart met een schattige stempeltje! Ook ik kan je geen advies geven over kleuren met copics want ik kleur voornamelijk met distress inkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi en lief kaartje. Leuke stempel.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met een leuk stempeltje
    Ik kan jammer genoeg ook geen advies geven ik vind het ook nog moeilijk hoe je beste kan doen
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer maar ik kan je geen advies geven Nel, ik kleur met Aquarel potloden en heb niets anders geprobeerd dus er ook geen ervaring mee.
    Je kaart is weer een schatje, lief kaartje geworden.

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er mooi uit Nel wat een gaaf stempeltje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Nel! Ik gebruik copics, heb ze lang nog niet allemaal want er hangt een ferm prijskaartje aan. Kwalitatief zijn ze wel prima vind ik...
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een supermooi kaartje met onze KNORRIE!!! , ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    wat een leuke kaart weer, hetzelfde en toch zo anders als de vorige,
    ik kleur niet zo vaak maar als ik kleur dan het liefst met waterbasis of derwent potloden
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen