Volgers

zondag 28 juli 2013

Ja hoor een baby kaart

Wat een heerlijk weer toch .
 We  mogen niet mopperen lekker de ventilator aan of het raam heerlijk open, alleen zorgen dat je spullen niet weg waaien en dan maar lekker knutselen.
Ik zag deze stempel en was op slag verliefd er op ik ga hem zeker nog een keer gebruiken wat een schatje vind ik het.
 En ik ben weer heerlijk aan het kleuren geweest met mijn   Aqua markers het gaat iets beter vind ik.
Mijn vraag natuurlijk wat vinden jullie ervan heel veel liefs Nel

21 opmerkingen:

  1. o wat een prachtige kaart Nel en super gaaf stempeltje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal te gek uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel hij is weer schattig en heel mooi en het kleuren is super joh!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaart. Supermooi gemaakt Nel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Prachtig...een supermooie babykaart, ja, het inkleuren wordt steeds beter, mooi afgewerkt...Liefs van Ans.

    ps.Ik kwam nog ergens een echt Nel-mannenplaatje tegen, zal ik die mailen ??? hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww. Nel this is beautiful. Such a lovely image and great flowers and detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, zacht en lief vind ik je kaart! Prachtig afgewerkt!
    Ja, die ventilator .. handig met dit weer! Zowel in hobbykamer als in de slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een beauty Nel. Al is een babykaartje niet jouw ding, zoals je zegt, ik vind hem geweldig.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje met dit lieve afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige mooie babykaart Nel, lief plaatje en prachtig ingekleurd. ik heb weleens gelezen dat jij babykaarten lastig vindt om te maken maar daar is hier niets van te zien want het is een schatje!

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje is dit weer Nel, lief afdrukje en prachtig gewerkt met de aqua markers het gaat harstikke goed toch?
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, en je afdrukje is mooi ingekleurd. Het is een hele lieve kaart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem helemaal super de super Nel, wat een pracht van een kaartje, echt geweldig vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah,wat een schatje,lief die vlinders erbij,mooi ingekleurd ook Nel,fijn dat je zo geniet van het weer,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een PRACHTIG kaartje Nel.
    Enneh.....de ooievaar heeft ook al een naam.....op z'n voorhoofd staan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    ben helemaal weg van deze kleurencombie, en het kleuren van je vind ik prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit ziet er weer super uit Nel.....niemand gelooft nu meer dat jij geen babykaartjes kan maken. Als je maar het goeie plaatje hebt dan zie je...komt de rest vanzelf.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nel,

    Woooooow wat een schat van een babykaart heb je gemaakt,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nel

    Wat een super lief babykaartje en je hebt heel mooi ingekleurd.
    Geniet van het mooie weer en het freubelen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh meid ik ben toch zoooo druk...mijn vakantie zit er weer op en ik had nog wel zes weken willen hebben...
    Maar moet toch even hier kwijt dat ik je kaart supersupermooi vind!!! Echt een beauty Nel!!!Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen