Volgers

donderdag 18 juli 2013

Ja hoor ik heb het ook

Ik zie jullie nu denken wat heeft  Nel nu ook.
 Ik zal het vertellen ik zie zulke  leuke stempels  en digi,s voorbij  gaan dat ik ook spontaan ben weer ben gaan kleuren,al ben ik nog steeds een beginner maar ik hoor steeds zeggen blijven oefenen en daar ben ik dus hard mee bezig.
En  oh oh oh ik ga het steeds leuker vinden   zit ook af en toe tegen mezelf te praten  van volgens mij gaat het al iets beter en dat in mijn uppie.


En wat ben ik toch blij met mijn gewonnen markers van Ghea
.En het stempeltje heb ik weer van een heel lief hobbymaatje.
Zo op naar de volgende maar weer
 ik zeg maar weer tot  ziens en lekker genieten van het mooi weer groetjes Nel

19 opmerkingen:

  1. Hallo Nel
    Je kaart is prachtig geworden, zie je wel het kleuren gaat je steeds beter af, gewoon blijven doen,oefening baart kunst, je hebt ook mooi papier gebruikt, een héle mooie kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel, je kaart is een plaatje. Blijven oefenen hoor, ik heb het mezelf ook aangeleerd. Hoe vaker je het doet hoe beter het gaat. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Nel en heerlijk ontspannend toch dat kleuren? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi kaartje geworden Nel, wat een bofferd met zo`n super mooie prijs, geniet er van.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en prachtig gekleurd joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Wat een VROLIJK kaartje is dit en als praten in je uppie wil helpen.....dan praat maar lekker verder.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een super lief en prachtig kaartje Nel.
    leuk die fiets erop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh Nel wat een super lief kaartje en wat ben je heerlijk aan het inkleuren met je markers, genieten is dat hé !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt, het inkleuren ziet er prachtig uit en ja..kom je lekker meedoen aan de challnge..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel

    Nou, het inkleuren gaat je goed af hoor, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww. Nel this is gorgeous. I love the image and the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel het is een schitterende kaart leuke stempel heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww weer een super creatie om van te genieten! Prachtig gemaakt en zo in een passende kleur met de afbeelding! top....
    En helemaal gaaffff dat we je allemaal aangestoken hebben hahahahahaa

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je je markers weer hebt opgepakt Nel!! En eerlijk is eerlijk, het gaat je goed af hoor...je hebt de kleuren schitterend over laten lopen. Complimentje waard hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Je inkleuren gaat je goed af, prachtig dat meisje en dit varkentje ook weer!
    Het mannenkaartje vind ik weer helemaal top, waar heb je dat plaatje vandaan als ik zo vrij mag zijn te vragen?
    ook nog bedankt voor je felicitatieberichtje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi gedaan hoor Nel!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo lekkere knutselaar. Wat schreef je dat leuk! Ja je hebt het virus te pakken hoor Nel.
    Ik zag helemaal niets van je langs komen. Ik snapte er niets van. Door Jeannette haar opmerking zag ik wat ik had fout gedaan. Ik had kunnen wachten tot ik een ons weeg. Ietsje meer mag, hahaha
    Maar ik heb je weer.
    gr leny w
    PS schattige kaartjes heb ik gemist.

    BeantwoordenVerwijderen