Volgers

maandag 15 juli 2013

Leuk toch

ja nog even een mannen kaartje ik vind ze  nog steeds erg leuk ook steeds de verschillende reactie,s  de één zegt leuk de ander Moi en dat vind ik nu zo leuk aan mannen kaarten  de meesten reactie,s zijn ik vind het moeilijk maar dat heb ik nog steeds met babykaarten maar die zijn op dus ga ik me daar maar eens op storten.
 Mannen kaarten altijd wel eenvoudig maar toch vind ik ze altijd wel iets hebben  voor straks maar  even welterusten ik ga eens denken wat ik nu zal gaan doen en morgen ochtend maar weer eens even een Blog rondje maken  groetjes en veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje heb je weer gemaakt Nel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart weer voor een man, vind zelf ook erg leuk om te maken.
    succes met je babykaart hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Stoere en Sexy kaart voor de mannen hoor! Top

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel

    Wat een prachtige mannenkaart heb je weer gemaakt, leuk gedaan met die knopen.
    succes met je babykaart, je kunt het hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't zal Nel niet zijn, of ze heeft weer zo'n plaatje te voorschijn getoverd, leuke mannenkaart en..ben benieuwd naar je babykaarten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is je mannenkaart Nel, jij bent er toch wel een kei in hoor, super gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel. Een pikant kaartje hoor! Mooi gemaakt. Leuk bedacht met de knopen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha...wat een prachtig plaatje heb je ervoor gekozen. maakt echt een kaart voor een man.
    die knopen erbij is zo leuke detail erop. erg mooie mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is schitterend Nel, een superkaartje weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pikant plaatje Nel,maar ik vind het heel leuk gedaan,die knopen erbij geven een heel leuk effect,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel, zoals altijd: je mannenkaarten zijn echt super! Hoe je op de ideeën komt...? Ik geniet er altijd weer van, dus ook van deze!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen