Volgers

maandag 8 juli 2013

Lief meisje

Ik ben van de week aardig aan het stoeien geweest in mijn hobbykamer. Ik zie toch steeds zulke leuke gekleurde stempels voor bij komen dat ik er gewoon de kriebels van kreeg, ik ben nog steeds geen ster in het kleuren maar als je niet oefent kom je er nooit.
Dus ik weer in mijn doosje gekeken met stempel afdrukjes en daar kwam ik deze tegen vraag me niet waar ik hem vandaan heb geen idee.
En ik weer aan de slag .
Ook zie ik weer hele leuke mallen maar omdat
ik toch echt niet alles kan kopen ben ik weer aan de slag gegaan  met mijn Cricut  en heb ik deze vlinder border gemaakt.Ik moet zeggen ik ben best tevreden over het resultaat .
Dit is mijn kaart geworden .

En zeg eens eerlijk hoe vinden jullie  hem ik ben nog steeds op zoek naar een workshop kleuren met Aqua markers wie heeft een tip ik zeg maar groetjes en weer tot ziens veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt prachtig Nel, ik vind het fantastisch en je hebt hem ook prachtig gekleurd! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Gedaan Nel....je kleuren ziet er prima uit en je hebt knap gebruik gemaakt van je cricut hoor....tof die vlinderborder. Heel geslaagd! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart ook super prachtig Nel, leuk gedaan met je vlinderborder, het kleuren is je goed afgegaan hoor.
    Ik vind je kaart prachtig.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart en de vlinder rand is erg mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart de stempels is ook leuk .Mooi ingekleurd
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Lief kaartje heb je gemaakt, mooie vlindermal en erg mooi ingekleurd..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige kaart geworden Nel mooi in die pastel tinten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi nel, wat een schatje. Prachtig gemaakt, erg mooie mallen heb je gebruikt, leuk afdrukje,leuk ingekleurd. prima.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel wat een prachtige kaart, helemaal mijn kleurtjes, woww dat inkleuren gaat je al goed af hoor en inderdaad blijven oefenen jij komt er wel hoor !!
    Helaas kan ik je niet helpen aan een cursus hoop dat er iemand is die dat wel kan ;-)
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel

    Nou, je hebt weer een schitterende creatie om te laten zien. Je kunt natuurlijk niet alles kopen maar je hebt er wel iets heel moois van gemaakt door middels van je cricut te gebruiken. Geweldige mooie kleuren ook en het plaatje is zo lief.
    fijn weekend, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, het meisje is ook een dotje!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,

    Wat een schat van een kaartje heb je gemaakt, Prachtig die kleurtjes,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nel, je mag vaker kleuren, want het ziet er allemaal echt mooi uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga maar even door op je blog.
    Dit is ook weer een schattige kaart Nel.
    Als ik iets voorbij zie komen over workshops zal ik je waarschuwen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen