Volgers

maandag 1 juli 2013

Vandaag weer serieus

Wat een verschillende reactie,s heb ik gehad op mijn vorige kaart  de één zegt HMMMM en de ander zegt gaaf daar moet je er meer van maken hihihi zo zien we maar weer smaken verschillen. maar het was leuk.
Nu weer even iets anders  er werd mij gevraagd om een kaart te maken voor een Thaise dame waar ga je dan een denken  ja een  Thaise dame een tempel  wat nog meer.
Nu komt het leuke ze weet zelf niet hoe oud ze is ja dat heb je soms met mensen die uit deze landen komen..
Dit is wat ik er van gebakken heb en jullie gaan mij denk ik wel gelijk geven want hij is heeeel anders.Ik zeg maar weer veel liefs en tot ziens groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Inderdaad anders maar wel weer leuk Nel, mooie plaatjes heb je ook gebruikt.
    Gaat het weer een beetje met je?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets heel anders maar wat ontzettend leuk gedaan Nel.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, Dit heb je ook weer gaaf gedaan. Daar zal de Thaise dame heel blij mee zijn. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel
    het is een schitterende kaart.
    leuk gedaan
    Groetjes Gerrrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Nel, heel mooi gemaakt, leuke kleuren en plaatjes..toppie..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie kaart Nel, prachtige plaatjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél anders maar wel héél leuk! Geweldig hè dat je zo'n persoonlijke kaart kunt maken!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij toch creatief in het verzinnen van iets nieuws!! Ik vind het top!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gedaan joh, ziet er goed uit
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh Nel. It's is beautiful. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anders dat wel maar ook weer heel mooi gecombineerd allemaal.

    Gr. Annemaria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal geslaagd vind ik deze. Thailand is kleur, bloemen, tempels en mooie mensen. Dus denk ik dat er iemand zeer tevreden gaat zijn.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel, je maakt toch zeker een geintje, dat de Thaise niet weet hoe oud ze is???Je kaart is wel weer een toppertje hoor.
    Ik heb je gemist bij Doe@ding, of ga je daar nooit naar toe?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel anders dan we gewend zijn van je, maar zeker zo mooi.
    je kaart is erg mooi geworden.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart hoor nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Nel!!! Maar ik had nog niet gereageerd op je "pikante mannenkaart" .... Ik vind hem SUPER!!! En ik gebruik nooit hoofdletters hè...kun je nagaan hoe prachtig ik hem vind...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel, een mooie orientaalse kaart, prachtig van kleur en weet je verandering van spijs doet immers eten!!!
    Mooi resultaat!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent ook van alle markten thuis Nel, wat een toppertje ook deze weer.
    Lijkt me wel gek als je niet weet hoe oud jezelf bent hmmm rare gewaarwording hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Nel

    Ik reageer een beetje laat, maar zie nu pas je kaart en ik vind hem weer een toppertje,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen