Volgers

dinsdag 13 augustus 2013

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger Jannie van Woerkom hartelijk welkom heten. leuk dat je mij gevonden hebt. Mijn vakantie zit er weer op en ik heb ideetjes zat ook ben ik een slaapkamer wit aan het verven was eiken, maar dat doe ik zo tussen door heb er geen haast mee, als hij klaar is laat ik het zien maar dat zal nog wel even duren.Nu mijn kaart hahaha een mannenkaart  ik heb er nu drie op voorraad dus dat schiet lekker op .Gelukkig heb ik er totaal geen hekel aan.
Het is weer een pin up girl en ik had ook nog wat postzegels en knoopjes over, dat past altijd wel op een mannenkaart , ik zeg maar weer tot ziens en groetjes Nel

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart Nel, dat kun je wel aan jou overlaten want ze zijn telkens weer anders en prachtig.
    Wat leuk dat je je slaapkamer aan het schilderen bent, het heeft geen haast, lekker op je gemak af en toe wat doen dan krijg je ook geen stress. Ben er wel benieuwd naar hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een schot in de roos! Dit vinden onze mannen te gek, zeker weten! Super gemaakt Nel!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart daar is iedere man fan van.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja hij is weer helemaal leuk
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Nel,
    Wat is je mannenkaart mét pin-up weer superleuk, hihi..komen er nog meer ???
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zullen mannen super vinden Nel! Heel leuk en mooi gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die weer schitterend Nel, ik vind je kaartje weer een toppertje. Echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer prachtig Nel, mooie kleurtjes weer.
    Dank je wel voor je mooie verjaardagskaart die ik van je heb ontvangen, wat lief van je ,dank je wel, hij staat te pronken op de kast.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal toppie.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Nel, wat een geweldige mannenkaart heb je weer gemaakt.
    Een stripper hoor !!!! haha
    Je doet altijd ideetjes van mannenkaarten aan de hand.
    Bedankt daarvoor
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn eerste reactie bij deze kaart: "Typisch een Nel-kaart!"
    Je weet er altijd weer iets leuks van te maken!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen