Volgers

maandag 5 augustus 2013

Feest

Het is weer feest bij Nel want ze is weer aan de mannen kaarten  zo heb ik ze gemaakt en zo heb ik niets meer.
Het is een eenvoudige kaart  ja dat heb je met mannen kaarten geen bloemetjes of zo .
Dan maar even een glittertje er bij.
 De slinger en het rondje achter het horloge  op de kaart heb ik gemaakt met de Cricut. 
Verder valt er eigenlijk niet veel te vertellen hier over wel kan ik vertellen dat de volgende kaart juliie raden het al een mannen kaart is . Veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. wat een prachtige mannenkaart, hij is in jouw ogen dan eenvoudig maar MOOI.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Weer een prachtige mannenkaart. Leuk afgewerkt. Dat kan ook prima zonder bloemen! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook nooit veel bloemen op een mannenkaart.
    Dat moet dan maar opgevuld met wat andere details nietwaar.
    Het is een mooie kaart geworden.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart weer Nel, echt een mannenkaart en nee, daar horen geen bloemen op vind ik persoonlijk.
    ik kijk weer uit naar je volgende creatie.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel leuk Nel dat je al je kaarten ook weer zo snel kwijt bent, dan blijft er een stimulans om door te gaan, ik heb al zo veel liggen dat ik soms denk mijn spul maar weg te doen, heb er niet zo veel zin meer in.
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende mannenkaart weer Nel, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie mannekaart ik gebruikt ook geen bloemen op een mannenkaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heee daar hebben we onze prof in mannekaarten hihihihi... super weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nooit zoveel jarige mannen in mijn omgeving die ik stuur, dus hier is de noodzaak niet hoog om ze te maken. jij kunt dat heel goed, gelukkig maar. Dit is ook een erg mooie! Erg leuk is die slinger!

    BeantwoordenVerwijderen