Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

Het is een schatje

Toen ik deze kaart bij diverse hobbymaatjes  van mij zag was ik er gelijk helemaal weg van ik heb hem al een paar keer geprint dus jullie zien hem nog wel een paar in diverse kleuren voorbij komen.Bij deze zeg ik nogmaals heel erg bedankt voor de digi ik noem geen namen.   Wat ben  ik er weer erg blij mee.
 Dit is ze dan is het geen schatje ik heb toch echt niets te veel gezegd toch?
En  natuurlijk weer lekker aan het oefenen met kleuren ik krijg er steeds meer zin in. Ga nog maar even verder met mijn kerstkaarten . Een fijne avond en tot ziens veel liefs Nel

13 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wauw het is zeker een super leuke digi .
    Prachtig gekleurd en je kaartje er mee is prachtig gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje hoor Nel en je kleurwerk ziet er prachtig uit, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh Nel this is so cute. Really lovely. Very sweet image.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    ja het is een prachtige kaart met een allerliefst stempelafdrukje wat heel mooi is ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Nel! Inderdaad een echt schatje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Nel, jij bent maar een bofkont met al je blogmaatjes.
    Waar kleur je nu mee?
    Of ben je er nog niet uit, het ziet er super mooi uit je kleurwerk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook zo lief, heb er ook al meerdere malen kerstkaartjes mee gemaakt, hij is te lief voor woorden je kaart Nel, ik vind hem super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie, echt een schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart is dit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nel,
    Ja het is een schattig plaatje he?
    Ik had er ook een gekregen en natuurlijk gelijk verwerkt. Daarna heb ik ze gekocht, 6 op een vel en allemaal verschillende in de kleur blauw, maar deze zat er ook bij.
    Heb ze de gehele dag in mijn hand gehad en gevraagd waar ze vellen plaatjes hadden, maar helaas. Nergens.
    Probeer het maar in Hellevoetssluis.
    Succes er mee, en hij is beeldig Nel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen