Volgers

zondag 25 augustus 2013

Hoe kan het ook anders.

Brigitte en Adriana hartelijk welkom op mijn blog leuk dat jullie  mijn volger zijn geworden.
Jullie reactie,s zijn altijd welkom.
Hoe kan het ook anders dan nog maar een paar kerstkaarten het zijn er weer twee het is net een tweeling  ze lijken op elkaar maar toch net niet.


Ik ben vanmorgen nog even naar de beurs in Bleiswijk geweest maar niet zoveel gekocht enveloppen en wat kant dat is het .Maar als je al een enorme voorraad in je hobbykamer hebt houdt het eens op ik  ging kijken voor markers maar die  zag ik niet dus maar even op internet spitten. Ik heb weer wat te doen heel veel liefs en tot ziens groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. 2 MOOIE kerstkaartjes Nel waarvan mijn voorkeur uit gaat naar het 2de kaartje. Heel erg MOOI in die zacht-groene kleur.
    Succes met je zoektocht ☺☺☺.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Prachtige kaarten mooi kleuren
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, Wat prachtige kaarten allebeide. je hebt heel erg mooie plaatjes gebruikt. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een prachtige kaarten Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja eens hebben we genoeg voorraad he Nel..o.k. voor even dan ;p Ik vind dat je weer 2 mooie kerstkaarten laat zien en wat een schattige plaatjes zitten er op,lief...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel prachtig zijn je kaartjes zo mooi..

    Xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi Nel, ze zien er prachtig uit en ik ben weg van de kleuren die je gebruikt hebt. Het bovenste plaatje heb ik toevallig ook klaarliggen om te gebruiken, zo lief. Het onderste ken ik niet maar is een schatje. Het ziet er erg mooi uit met die ijssterren.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Nel, wat een lieve kleuren, je hebt de kaarten prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of these cards are really beautiful Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotjes, prachtig gemaakt. En gave versieringen heb je gebruikt.Een erg beeldschoon plaatje, gewoon perfect!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi
    Twee prachtige kerstkaartjes leuk zo die verschillende kaartjes in net andere kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel, wat een mooie kaartjes ben helemaal weg van de vintageplaatjes!
    Prachtig!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha zoek de verschillen :)
    Nee hoor ga ik niet doen, ik geniet gewoon van deze twee mooie kaartjes!
    Veel plezier met freubelen!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel,
    Was het zondag ook zo stil in Bleiswijk. Er was ook niet veel, vond je niet?
    Maar dat kan niet anders zo vroeg in het jaar en met die grote beurs in Den Bosch.
    Xaterdag sta ik in Zoetermeer met de kaarten. Ben benieuwd, want dat is eigenlijk ook 3 weken te vroeg. Maar Rokkeveen zou gaan verbouwen. Ben benieuwd?
    Maar het zal ook wel niet druk zijn.
    gr leny w
    PS wat is die "tweeling"mooi geworden Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via via kom ik op je blog terecht en 'k zie meteen hele prachtige kaarten waar ik nog wel wat inspiratie kan uit halen. 'k ben dan meteen ook volger van je geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nel,

    Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, mooi die zachte kleurtjes,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten, Nel! De plaatjes zijn superschattig en beeldschoon! Héél mooi!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    Wat zijn dit schitterende kaarten en wat heeft uw een leuk blog!
    Bedankt dat uw mijn volger bent geworden.En dacht moet uw ook eventjes bezoeken.

    Lfs van Anja fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat een schatjes! Zo mooi in deze stijl, knap gedaan.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen