Volgers

vrijdag 9 augustus 2013

Mijn Opa

Toen ik met deze kaart bezig was en het plaatje zag moest  ik ineens denken aan het liedje van Leen Jongewaard  Mijn Opa ,Mijn Opa  mijn Opa  in heel de wereld is er niemand zo als hij, wie kent het liedje niet.
Opa die zijn kleinkind voorleest is het niet geweldig.
,
Ik vind het zelf zo een leuk kaartje geworden , helaas kunnen mijn kleinkinderen het niet meer zingen voor opa , hij is er niet meer maar  eigenlijk  toch weer wel in ons hart natuurlijk.Ik wil jullie ook even bedanken voor de leuke reactie,s die ik steeds krijg op mijn kaarten veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Prachtig is je kaart, ik zat altijd voor de buis als het programma er was, maar dat is allemaal nostalgie,dat je dan met je gedachten ook terug gaat in de tijd is logisch en dat mag ook vind ik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo Nel.....wat een lieffie!!!!! Wat een fantastisch kaartje....ik ben er wég van!!!!Wat een droomkaart!
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel

    Ook bij jou heb ik een hoop mooie kaarten gemist .
    Deze kaart is ook weer erg leuk .
    En het plaatje is zeker erg leuk en ja wie kent dat liedje niet .....

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEERLIJK zo onder de schemerlamp en maar kijken naar je PRACHTIGE kaartje Nel.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschoonkaartje, met een heel lief plaatje. En de herinnering blijft wel van opa toch.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi kaartje met een heel lief plaatje Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Nel, ik vind hem te schattig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nel,
    Dat doen herinneringen. Alles weer boven brengen.
    Maar ik denk dat als je je kaartjes maakt met deze herinneringen, dan zijn ze gewoon ..... geslaagd.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW Nel,wat een mooie kaart,zo leuk hoe je dat kantje en die strikjes verwerkt hebt,een heerlijk nostalgisch plaatje en die schemerlamp er bij,TOP,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Nel.... dit is echt een beeldschone kaart wat mooi en alles perfect bijelkaar en met parels ... ben er verliefd op hihihih!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Wat een fantastische kaart heb je gemaakt, het plaatje is supermooi en de kleuren, details en mallen die je gebruikt hebt zijn met zorg gekozen, een juweeltje hoor. Ja, je kleinkinderen moeten het helaas zonder opa doen en natuurlijk mis jij die, gelukkig hebben je kleinkinderen nog wel een hele lieve oma !
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi
    en je vorige kaartjes zijn ook supers

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een lief plaatje Nel en ja, het is heel jammer dat je kleinkinderen geen opa meer hebben...grootouders zijn zo bijzonder hè.... maar gelukkig hebben ze wel een schat van een oma!!!En die maakt ook nog eens hele mooie kaartjes!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhhhh Nel wat een schatje heb je weer gemaakt,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen