Volgers

woensdag 7 augustus 2013

Party

Zoals beloofd een mannenkaart , ik vond in een doosje een aantal postzegels en dacht  hé dat is nu net iets voor op een mannen kaart  en wat denken jullie zit ik goed naar de postzegels te kijken zie ik dat de postzegel van 7 cent afgestempeld is in 1964  bijna 50 jaar geleden oeps heb ik dit goed gedaan,
.Ach ik heb er nog veel meer gekregen doosjes vol.

Een leuke dame er op  en het labeltje gemaakt op de computer  , lekker opgeslagen kan de bovenste regel van de label veranderen met b.v  X- Mas wat ik ook al heb gedaan., ik hoef geen stempel te kopen. Weer één klaar  en natuurlijk zijn ze al weer weg , ik moet weer mannenkaarten gaan maken hihi  , tot ziens zeg ik maar weer  en groetjes Nel

10 opmerkingen:

  1. Hij is weer geweldig Nel, prachtige kaart heb je er weer van gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi weer deze kaart Nel,je blijft verrassen! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt Nel, leuk met die postzegels zo.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, ga je niet weg met de caravan van de fam?
    Je hebt wel een duur kaartje gemaakt, wie weet wat die oude postzegels waard zijn, maar des al niet te min, hij is weer prachtig hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan zeg en wat grappig zo'n oude postzegel erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaart hoor en mooi versierd... en wat ben je handig op de computer?????!!!!! Inderdaad gaaf label en heel slim van je,TOPPIE

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een gave mannenkaart Nel..
    en super leuk met die oude postzegels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is weer een echte - Nelkaart- hihi, mooi met de postzegels, een prachtige mannenkaart, ben benieuwd naar je volgende..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart met die postzegels...inderdaad..oei...ik dacht eerst dat ze stempels waren totdat ik las dat dit echte waren.
    wow.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen