Volgers

woensdag 14 augustus 2013

Party

Wat heb ik plezier van mijn kant en klaar labels die ik zelf hebt gemaakt  ik heb ze nu ook in verschillende kleuren en teksten.Jullie denken misschien Nel heeft het kleuren lekker onder de knie maar nee hoor het is een kant en klaar plaatje die je zo uitdrukt ik weet niet meer van wie het was had ze al een tijdje in huis nog eens op een braderie gekocht.
Ik heb er later nog wat frantage opgedaan maar als je het later doet kan het toch een beetje je kaart krom gaan maken , dit doen we dus niet meer toch moet ik zeggen dat ik het een leuke kaart vind geworden,als iemand nog tips hebt over FRANTAGE graag veel liefs maar weer  en groetjes Nel

16 opmerkingen:

  1. Wow Nel, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, in jouw lievelingskleur blauw, erg mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw schitterend kaartje Nel, het is een beauty eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat een prachtig kaartje, leuk zijn de plaatjes van Hobby House, heel schattig en mooi in de blauwe kleuren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Ik heb nog niet met frantage gewerkt. Het ziet er wel mooi uit op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al is het dan een kant en klaar plaatje.....je moet er wel de goede kleuren papier bij zoeken en dat heb jij gedaan Nel.....SUPER kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Nel. I love the frantage and the wonderful colours and flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is echt leuk joh !! prachtige mallen, leuk plaatje en erg mooi afgewerkt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart! Mooi in het blauw met bruin. Heel mooi versierd, een mooie swirlrand en een heel lief plaatje! Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer .
    Helaas nog geen frantage dus ook geen tips .
    Kan het hier nog nergens vinden in de winkels .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    wat handig zo een kant en klare label,
    dat neemt niet weg dat het kaartje helemaal perfect is!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nel,
    Wat een schat van een kaartje is het geworden,toppie,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Oma Nel
    hèhè eindelijk heb ik je kunnen vinden.
    Ben ook meteen lid geworden. M'n man was weer even bezig met z'n grote speurneus.
    Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Ook even een vraag: wat is frantage?
    Lees het hier voor het eerst.
    Nou Oma Nel, je zal me hier wel vaker zien.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen