Volgers

zaterdag 3 augustus 2013

Prettige Feestdagen

Ik had er weer even zin in,
 een kerstkaart maken in augustus moet toch weer kunnen  het plaatje had ik nog  in een doosje liggen het stansje heb ik eens gekregen van een hobbymaatje dat lig ook maar in een doosje  geloof me ik heb er meerdere en nu heb ik zoiets ga er maar eens wat mee doen en daar ben ik hard mee bezig, hebben jullie dit dan ook dat je zegt ach die heb ik ook nog en deze ook wat een hebberts zijn we toch.

Maar wie wat bewaart heeft wat en je kan er echt heel veel gemak mee hebben vooral met dit mooie  en lekkere weer  ik ga nu wat huishoudelijke taakjes verrichten  ik zeg maar weer tot ziens en veel liefs Nel

17 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart Nel en zo mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww wat mooi met het parelmoer papier!! prachtige kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Prachtig is je kerstkaart geworden..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Nel wat is dit een schitterende kaart, zo mooi in die zachte kleuren en de details, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een SUPER mooie creatie Oma Nel, helemaal geweldig in deze zachte kleuren.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje van een kaart Nel, net een schilderijtje, ik vind hem geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel wat een leuke kerstkaart. Leuke mallen. Mooi plaatje. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel

    Je kaartje is weer een plaatje, heel erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel, ik vind het een schitterende kerstkaart, de kleuren zijn ook héél mooi bij elkaar,eigenlijk hebben we veel te veel spullen, ik ben nu al een weelk aan het puin ruimen en nog zie je niet dat er wat weggegooid is, erg hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha Nel,hoe herkenbaar,maar het is ook allemaal zo leuk om te hebben en er is zó veel moois,ik denk altijd maar zo"zolang ik er nog blij van word...." Hoewel ik ook blij kan worden van het kijken naar wat andere mensen voor moois maken,dit is ook een mooie kerstkaart met dat parelmoer papier en die zachte tintjes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel,
    Wat heb je weer een mooie, lieve Kerstkaart gemaakt. Wat je schrijft is wel herkenbaar, we hebben veel spulletjes en willen toch steeds weer meer en iets nieuws. Inderdaad hebberig maar zolang we dit kunnen en er blij van worden is dit geen probleem toch.? We doen er niemand kwaad mee en genieten van onze hobby.
    Fijne zondag, liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjesblogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Nel, mooi papier ook!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze Kerstkaart is weer een genot voor het oog.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen