Volgers

dinsdag 3 september 2013

Al weer een jaartje Ouder

Ik kan het laten ik vind het zo leuk elke keer een mannen kaart te maken
Ze zijn zo eenvoudig en toch hebben steeds weer iets .


Het plaatje heb ik gekleurd met de spectrum noir markers het is de eerst keer en wat is dit weer moeilijk als je de aquamarkers gewent bent .
Natuurlijk ga ik weer oefenen maar dan met een ander plaatje om dat ik er nog niet zoveel hebt is het roeien met de riemen die je hebt en uitproberen maar weer. Natuurlijk wil  ik ook mijn nieuwe volgers de Knutsel overblijfmoeder, Carla en Anja weer heel hartlelijk welkom  heten leuk dat jullie mij volgen ik kom ook echt bij jullie een kijkje nemen.
 Ik ben benieuwd naar jullie reactie,s   veel liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent Nel. En wat een prachtige mannenkaart heb je weer uit je hoge hoed getoverd. Ik vind het altijd lastig om iets te verzinnen voor een man, maar jij tovert ze zo te voorschijn.
    TOP hoor en veel succes met de spectrum noir markers. Ik ken ze niet, maar jij kan er mooi mee werken.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi gedaan nel
    ik vind het echt super hoor hoe dat jij je mannen kaarten maakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gemaakt Nel, het inkleuren is je goed afgegaan, ik doe het je niet na. Je mannenkaart is weer schitterend, zulke leuke mallen en details gebruikt ook. Wat kun jij dat toch goed.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card Nel. I like the colouring and the old bicycle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent goed in de mannenkaarten Nel! Heel mooi gedaan weer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannenkaarten maken,daar draai jij je hand niet voor om Nel,deze is ook weer leuk. Zou hij nog op die fiets durven stappen..hihi,dat zou ik willen zien,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf het knap vinden hoor Nel dat je telkens weer zo een schitterende mannenkaart tevoorschijn tovert, ik blijf het zo moeilijk vinden. Het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo voel ik mij nu ook Nel, net een oude man, je hebt héél mooi gekleurd voor de eerste keer met je Spectrum, ik heb wel een tip, de lijntjes moeten wat donkerder, dan de rest kleuren met een lichtere kleur, dan krijg je diepte en schaduw.
    Even op een kladje proberen je kan het, je hebt het in je vingers, want dit is al prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie herenkaart nel
    Het is leuk om een mannekaart te maken.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen