Volgers

maandag 16 september 2013

Bestie

Oh wat is het toch leuk kleuren en dan ook nog die leuke bestie,s ja echt geweldig.
Ik zit maar te kijken naar wat andere doen en welke kleuren ze gebruiken want dat vind ik het moeilijke de kleuren combineren.
Wat ik al zei kijken,  eigenlijk noem ik het na Apen.
  
En dan komt ook de opmaak van je kaart er bij maar één ding is zeker ik ben lekker bezig .De bloemen gemaakt van het zelfde karton als de kaart  het eigengemaakte X-Mas label en het gestanste achtergrond malletje weer met de Cricut

Met deze kaart wil  ik meedoen met    challenge  US-Bestie Blog    =  alles mag
                                                                        De creatieve Zebra = alles mag
Op naar de volgende kaart . Veel liefs Nel


25 opmerkingen:

  1. Hi Nel,
    Ik ben zowaar een keer de eerste Dat komt Jeannette heeft het veranderd. Nu kan ik zo zien wie het laatste iets postte. Ik vind de kaart prachtig. En wat na-apen. Dat doet de hele wereld. Wie heeft wat nu uitgevonden Of : Wat was er eerder, de kip of het ei ????? hihihi Ik zal in elk geval nooit een Bestie na-apen. Heb gewoon Jeannette alle stiften en potloden meegegeven. Het doet me veel te veel pijn aan de handen. Ben blij, dat ik dit nog kan
    En ben razend blij met mijn kleindochter. Hele huis blinkt weer.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Wat een prachtig kaartje. Leuke mallen heb je gebruikt. Mooi gemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker lekker bezig, je gaat als een smeltreinvaart!
    Ook deze is een zeer geslaagd kaartje !
    Lafs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi lafs....moet natuurlijk liefs zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o een hele mooie kaart Nel.
    je kan hem ook in
    http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Nel,
    Na-apen of niet, ik vind je Bestie helemaal super, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe je het ook noemt Nel,het is een schatje van de bovenste plank. Ik vind dat je deze Bestie súper hebt ingekleurd en de kaart die je er omheen hebt gebouwd past er prima bij,petje af,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje in een leuke kleurcombinatie.
    Heb ook een candy op mijn blog staan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so cute, love the colors
    thanks for playing with us at besties
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een toppertje gemaakt Nel, ik vind hem helemaal super de super, een prachtig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel
    Prachtig gekleurd weer .
    Een erg mooi kaartje en zo lief in dit kleurtje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, Nel is in de ban van het kleuren en van de Besties. Lijkt mij ook zo moeilijk om de juiste kleurencombinaties te vinden, maar het gaat jou hartstikke goed af.
    Ga maar lekker verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Nel, leuk dat je meedoet aan de My-Besties Challenge.

    Groetjes Hanny
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card Nel. Love the image and the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt!
    Nog bedankt voor die tip van het uitprinten in grijstinten op dessinpapier, daar ga ik ook eens mee stoeien!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Nel, je kaart is schitterend, het kleuren gaat goed zeg, ik zei het toch, je moet het gewoon doen.
    Het resultaat is verbluffend, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart in van die prachtige kleuren.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nel
    Wat een pracht kaart en wat zijn ze toch leuk he die besties ik heb er ook weer bijna een gekleurd en je hebt hele mooie kleuren gebruikt

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een super mooi kaartje hoor nel
    en na apen hahaha dat heet toch liften


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nel

    Je hebt hem mooi gelift Nel, het is toch fijn dat je bij anderen je inspiratie kan opdoen......dit doen we allemaal toch. Je hebt erg mooi ingekleurd in deze zachte kleurtjes, en wat zijn ze leuk die Besties.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kerstkaart, en om te kijken bij anderen leer je ook??! niets bijzonders en toch blijf je eigen stijl houden.
    blijf maar gezellig Na-apen...hihi
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoooooo, die is weer super Nel. Dat gaat goed met je kleuren hè....je gaat met grote stappen vooruit. Wat een gaaf kaartje en zo lief in die pastelkleurtjes. ik vind het een snoepje. Fijn dat je meedoet bij My Besties US, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaarje ziet er SUPERrrr mooi uit ook in deze kleuren vind ik een Kerstkaart prachtig om te zien.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen