Volgers

maandag 30 september 2013

Even wat vertellen

Ja ik ben er weer  , van de week weer bij mijn dochter in de winkel geweest ze was weer niet lekker ja je moet uitzieken en dat deed ze niet, daarna kreeg ik een andere computer met het gevolg geen internet, het weekend lekker naar mijn broer en schoonzus geweest en nu net weer terug internet nog niet lekker dus nog even de oude computer aangezet maar ga vanavond verder met stoeien ik hoop dat ik van de week weer staande bij kan zijn ,hihi nu weten jullie even waarom ik er niet was en ook niet kon reageren op de Blog,s.
Ik hoop me gauw weer te kunnen laten zien veel liefs allemaal en groetjes Nel

10 opmerkingen:

  1. ik ben er ook, en niet. kam bijna niet reageren. rechts weigert of moet pijn lijden.
    gr leny en sterkte met de pc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Wat vervelend Nel, je kunt bijna niet meer zonder pc. Beterschap voor je dochter en jij succes met je nieuwe pc. We zien hopelijk snel weer leuke creaties van jou.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel. IK had je al gemist.... Gelukkig gaat alles goed met je. Fijn dat je je dochter kunt hepen. Wat jammer dat je computer het nog niet goed doet. Hopelijk krijg je hem spoedig aan de praat,Succes ermee en ook met behangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Nel sterkte met je nieuwe pc hoop dat het binnen kort allemaal is opgelost.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hopen dat je weer snel met je pc overweg kunt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat het snel weer beter zal gaan met je computer want oh oh oh Nel wat zullen we toch zonder moeten. Hoop ook dat je dochter weer helemaal de oude is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Oooh je zat niet in het keukenkastje..hihi..problemen met de pc. altijd lastig en ziekenboeg, hier ook bij ons..we hopen je gauw weer te zien, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel
    Ik vind computers ook zo moeilijk, gelukkig helpen de kids mij als er problemen zijn, anders was ik allang met mijn blog gestopt denk ik, succes meisje, tot snel.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop gauw weer wat van je te zien Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    ik kijk met graagte uit naar je nieuwe creaties!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen