Volgers

maandag 2 september 2013

Ik ben er weer

Van de week een hele drukke week gehad 4 dagen Braderie gehad bij mijn dochter ik mocht geen snipperdagen had ze gezegd ze kon haar mamsje niet missen zei ze en dat is wel gebleken ook.
Natuurlijk mijn nieuwe volgers hartelijk welkom leuk dat jullie mij hebben gevonden en ik hoop dat jullie mij nog eens een bezoekje brengen en reageren mag natuurlijk ook.
Vandaag weer twee kerstkaarten van een hele boel die ik nog moet doen maar dat had ik al verteld.
Dit zijn ze weer

Veel liefs Nel

14 opmerkingen:

  1. super leuk hoor nel

    en je hebt recht op snipperdagen hoor
    staat in het c a o zeg maar tegen je dochter hahaha leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 schatjes Nel. Wat een mooie mal is die onderste. En die kerstbal is zeker stof? Je ziet dat niet vaak meer. Maar wel mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel. Wat fijn dat je zo lekker hebt kunnen helpen op de braderie. Maar ook weer mooi dat je weer leuke kaarten op de blog hebt gezet. Ze zijn allebeide erg mooi. Bedankt voor je leuke reacties op mijn kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus onze Nel heeft het druk, druk, druk maar wel leuk druk op een braderie staan of niet dan. Ik vind je kerstkaartjes prachtig geworden, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat het natuurlijk erg druk voor je was geeft het wel voldoening dat je je dochter toch zo hebt kunnen helpen.
    Je kaarten zijn weer erg mooi Nel, leuke plaatjes en mooie kleuren ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een mooie kaart met een sjieke kerstbal en een lschattige kaart met een lieve beer!
    Super!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel, wat kan een mens het toch druk hebben hè? Ik vind je kaarten in ieder geval geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer prachtig Nel, je dochter slokt je helemaal op, maar lekker bezig zijn is beter dan stil zitten.
    Nu kan je weer lekker met je kaarten verder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaartjes Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wohhhhh alweer twee kerstkaarten dat gaat al goed hoor .
    Ze zijn alle twee erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen