Volgers

zaterdag 7 september 2013

Love

Ik was een tijdje geleden bij de Action, ja daar kom ik nog wel eens , en toen zag ik deze hartjes liggen gewoon wit en met een zwart-wit strikje helaas geen foto gemaakt  hoe het was.
Ik ben met mijn slaapkamer bezig en ineens dacht ik dit is leuk voor bij mijn spiegel te hangen maar dan wel opgepimt natuurlijk.  alleen moeten er nog andere fototjes in .Ik ben er één van een tweeling  dus de foto van mij en mijn broer komen daarin.
Even heel wat anders dan kerstkaarten.Maar die komen morgen denk ik want daar heb ik er ook al weer wat van klaar. Nu het resultaat
Lief hè.Allemaal nog een fijn weekend en tot ziens   Nel

14 opmerkingen:

  1. O Nel wat zien die hartjes er leuk uit.Heel mooi opgepimpt.
    'k denk dat ik ook eens op zoek moet gaan in de Action.
    Tof om ideetjes te wisselen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Wat kun jij toch mooi pimpen, ze zien er schattig uit, laat je ze ook nog een keer zien mét de foto's ?? Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes en wat leuk om er één van jou en één van je broer in te doen!!! Heel goed idee...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat geweldig mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Nel,
    Kennelijk heb ik slechte ogen, hahaha, want ik zie nooit zoiets.
    Ik vind ze schitterend verandert. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat heb je dit supermooi gemaakt Nel, ik vind het helemaal prachtig, wat zal dat mooi staan in je slaapkamer, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het op pimpen is prachtig gelukt Nel, wat zal het gezellie zijn in je slaapkamer, tot snel. Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg! En wat zijn ze mooi geworden!!!!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige fotolijstjes heb je ervan gemaakt en wat een leuk idee om er een foto van jou en je tweelingbroer in te doen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Nel en dan jullie foto er in super!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen