Volgers

woensdag 4 september 2013

Mijn eerste Bestie

Zo heerlijk warm en dan druk bezig zijn met een kerstkaart , ik kon het niet laten om nog langer te wachten met deze digi.
Je ziet  ze heel vaak op de blogs ik maar durfde er maar niet aan te beginnen de Bestie stempels oh wat zijn ze toch leuk het is ook mijn tweede  digi die ik gekleurd heb met de Spectrum noir markers en wat is het toch leuk om te doen maar wel moeilijk.En maar kijken op het internet naar demo filmpjes uren zoet kan je er mee zijn.
Met deze kaart wil ik meedoen bij:http://mybestienorge.blogspot.nl/   Alles mag
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ Kant en Lint
Dit is het resultaat .
Als het een beetje mee zit ga ik volgende  week weer lekker een dagje naar mijn lieve hobbymaatje Plony en krijg ik van haar een workshop kleuren hihih.
Moet nog wel even een afspraak maken .
En wat vinden jullie er van veel liefs Nel

22 opmerkingen:

  1. Hoi Nel

    Nou dat inkleuren gaat je geweldig goed af hoor Nel, je bent streng voor jezelf denk ik. Je kaart is weer prachtig, mooie kleuren blauw, lieve details, geweldig mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem eigenlijk al super mooi gekleurd .
    Het is een prachtige kerstkaart met een hoop leuks erop.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    je hebt een super chique kerstkaart gemaakt, de Bestie ook erg mooi ingekleurd, toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwww......knap gedaan Nelletje!!!!! Dat ziet er geweldig uit....ik ben trots op je, hahaha. Je ziet het hè....gewoon proberen en oefenen oefenen en nog eens oefenen....en dan kom je al een heel eind!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Nel hij is schitterend geworden zeg, wat een toppertje en eh als je het mij vraagt heb je geen inkleurcursus nodig hoor, ik vind het schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind haar al súper eruit zien hoor Nel,wat een schatje en dan zo leuk aangekleed deze kaart.Dat bedeltje van dat laarsje...zo lief,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige kaart geworden Nel, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een MOOI en BEST Bestiekaartje Nel en zo te zien heb je al flink weten te oefenen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik las dat je volgende week een les krijgt in kleuren, moest ik stiekem eventjes lachen Nel. Dacht dat we het kleuren al op de kleuterschool hadden geleerd. Grapje hoor.
    Wel fijn dat je volgende week de kneepjes van het vak gaat krijgen. Hoewel ik vind dat je het hartstikke goed doet. Je hebt er al weer een prachtige kerstkaart bij.
    Hartelijke groet Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your card, and your coloring looks really great!!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart en het inkleuren is erg goed gelukt hoor.
    Ga zo door.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooooow Nel,

    Wat een schat van een kaartje is dit geworden, ik vind hem geweldig,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super nel
    wat mooi ingekleurd
    en opgebouwd ik vind het een super mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat een super mooie kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige leuk bestie zeg, en zo leuk ingekleurd!
    Je hebt er een Superleuk kaartje van gemaakt!
    En veel plezier bij Plony :)
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel goed gelukt hoor voor je eerste keer.
    Dank je wel dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs en veel succes.
    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow nel
    wat gaaf meid jij en aan de stempel haha
    echt een super leuke kaart en mooie kleuren
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nel, wat een prachtige kaart en zo mooi gekleurd! Niets meer aan doen. Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls design. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nel,

    Ik vind je kleurwerk erg mooi hoor! En wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Prachtig in deze winterstijl.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtkaart geworden.
    Blauw is mijn lievelingskleur, dus ik vind hem super in deze mooie kleur.
    Knap gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen