Volgers

zondag 8 september 2013

Tuin Challenge. WLVC

Wat een drukke dag weer , eerst even naar mijn schoonmoeder geweest daarna  naar vrienden van mijn man en toen maar  op huis aan.
Mijn hobbykamer weer eens opgeruimd wat kan een mens dan een rotzooi maken maar het is nog niet zo erg als van het programma HELP mijn man heeft een hobby.
En dan ...... ach ik zat er toch en dacht ik ga maar weer een aan een challenge meedoen .
Het deze kaart geworden , ik vind het toch wel tuin kleurtjes hebben en vintage  er zit een strik op  lint bloemen parels takjes en sprietjes en natuurlijk een tuinplaatje

Ik hoop dat ik aan de opdracht hebt voldaan.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de
Tuinchallenge van het  WLVC   heel veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. prachtige kaart heb je gemaakt Nel, super geheel.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje hoor nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww....ik schrik ervan....dat je zomaar uit jezelf meedoet aan een challenge hihihi maar.......het is een prachtige kaart geworden Nel en ik vind jouw vintagekaarten toch wel heel geslaagd hoor....het ligt je wel. Dankjewel voor deelname bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Nel, het is weer een echte Nel-creatie, ik vind de bloemen ook zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Nel, mooi met die zachte kleurtjes en helemaal vintage, super gedaan!
    't is wat met die hobbykamertjes he, wat kunnen we er een rotzooi van maken, gelukkig is het altijd ook weer zo opgeruimd!!
    bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw Nel ik kijk mijn ogen uit, wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem toch een partij mooi, hij is schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Nel, lief plaatje en zo zacht van kleur, de bloemen heb je ook al zo mooi gebruikt, prachtig hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel wat heb je een prachtige vintagekaart gemaakt. Lief plaatje en wat mooie atributen op de kaart. Leuke bloemenrij. Je opgepimpte hartjes zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow,die is mooi en jij doet er zo luchtig over van :"die heb ik even tussen de soep en de aardappels gemaakt..LOL "hardstikke mooi Nel,daar mag je trots op zijn op zo'n plaatje,ik ben er weg van...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is dit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker bezig geweest op een zondag. Je schoonmoeder zal het vast gezellig hebben gevonden dat je even een bakkie bent komen doen bij haar. Net als bij jou is het hier soms ook een rommel op tafel. Dat heb je met creatievelingen natuurlijk. Ik heb dat programma ook eens gezien. Was wel even schrikken zeg. Logisch dat er geruimd moest worden.
    Leuk dat je, omdat je er toch zat, maar even een kaart hebt gemaakt. En het is weer een schitterend exemplaar geworden. Misschien moet je dat vaker doen als je er toch maar even zit. Grapje hoor.
    Ik vond het leuk om weer even op bezoek te zijn. Wens je nog een fijne dag verder.
    Groetjes uit een regenachtig Noorwegen van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende vintagekaart, Nel! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,

    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, een toppertje,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Nel!
    Heel mooi plaatje heb je gebruikt!
    En die mooie details maken het helemaal af!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hele mooie kaart Nel en leuke details.
    fijn dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen