Volgers

zondag 15 september 2013

Vintage

Gisteren heerlijk aan de knutsel geweest .Vandaag geen kerstkaart maar een vintage kaart. Ik had een plaatje gevonden op internet al een hele poos geleden het lag klaar om te gebruiken en op eens zie ik dat een blogmaatje dit plaatje ook hebt gebruikt dus dacht ik even maar iets aan veranderen.
Ik heb het plaatje in wat donkere grijstinten gezet en geprint op mijn bloemen achtergrondje krijgt dan een heel ander effect.Een ornament uitgesneden met de Cricut ook de swirls Een kantje  een strikje en parels  en bloemtjes mogen echt niet ontbreken
Dit is de kaart

En dit was het plaatje.
Ik wens jullie nog een fijne dag veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt Nel en wat goed van je om het zo aan te kunnen passen, knap gedaan hoor. Ik vind het een prachtige kaart geworden.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Je hebt de smaak weer goed te pakken. Deze is ook weer prachtig. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan.
    Wat ben je handig met de computer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Nel.
    Super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal schitterend Nel, wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel wat heb je dit schitterend gedaan. Ik snap helemaal niet hoe, maar dat ligt natuurlijk aan mij. Ik vind het subliem. En het idee ??????
    Super.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart Nel, heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend zo in de grijstinten een plaatje om te zien.
    Fijne avond, Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wat ben jij handig met de computer dan!!
    Superidee van je en het is een hele mooie kaart geworden!,
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig kaartje Nel, super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Nel ik vind hem heel mooi gemaakt

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart en alles past zo mooi bij elkaar.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie, vintage kaart! Je hebt het plaatje heel mooi bewerkt zodat het grijzig werd, dat geeft een heel chique effect. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is dat grijzige, past er goed bij, goed idee! De kaart is als geheel erg mooi geworden, heel chique!

    BeantwoordenVerwijderen