Volgers

zaterdag 5 oktober 2013

70 jaar

Nee met mij gaat het goed hoor maar wat een problemen met mijn computer wat zijn we verslaafd aan die dingen, ik had een andere computer van mijn schoonzus gekregen  nee geen nieuwe maar hij moest wel beter zijn als de oude van mij ,nu moeten de bestanden van de ene naar de andere en dan weer lekker alles uitzoeken en ordenen wat een werk ik zit nu op de laptop die doet het gelukkig weer,intussen heb ik toch nog wat aan de hobby kunnen doen mijn zus werd 70 jaar en daar moest ik kaarten voor maken dit zijn ze .




Ik probeer vanavond een Blogrondje te maken  want ik ben weer het weekend heerlijk bij mijn broer en schoonzus en  hoop gauw en weer geregeld te kunnen kijken bij jullie  , dus dames SORRY  geen keukenkastjes of zo gewoon weer even druk hihi  veel liefs Nel

21 opmerkingen:

  1. Hoi Nel. Wat een leuke kaarten weer. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Als je even niet kunt bloggen heb je weer wat meer tijd voor het kaarten maken. Ze zijn alle drie prachtige geworden. Geniet lekker van je weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterende kaarten Nel, ik vind ze stuk voor stuk supermooi, super. Veel plezier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,je hebt het er allemaal maar druk mee maar dat houdt een mens jong;-)
    Nog gefeliciteerd met je zus en je hebt 3 heel verschillende feestelijke kaarten gemaakt,leuk hoor.Geniet van je weekend....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Nel met je zus en je kaarten zijn echt prachtig allemaal.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartje allemaal Nel.
    veel succes met je pc.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt en ik wens je een heel fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Gelukkig dat je weer online bent,we hadden je gemist..Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus en de kaartjes zijn stuk voor stuk mooi,veel plezier, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi Nel,
    Wat leuk dat we elkaar vandaag hebben ontmoet, en ten tweede kan je Plony vertellen dat de boodschap dus goed overkwam, hahaha (over de keukenkastje) ik lach er nog steeds om.
    Ten derde je kaartjes zijn alledrie super mooi.
    Ten vierde het was gaaf vandaag, heel druk, en aardig aan het eind van mijn Grieks. Nooit Latijns gehad hihih
    gr en fijn weekend Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    fijn dat je weer in blogland bent!Ik miste je al...
    wat heb je prachtige kaartjes gemaakt, en zo divers!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er weer bent :)
    En wat een pracht van een kaarten heb je gemaakt!
    Zo divers en allemaal mooi!!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel, Gefeliciteerd met je zus en wat heb je mooie kaarten voor haar gemaakt zeg. Ja een andere pc betekent ook bestanden overzetten, daar gaat een heleboel tijd in zitten helaas. Maar..als dan alles weer werkt is het wel weer fijn om het weer in order te hebben.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel
    wat zijn je kaarten weer mooi
    Gefeliciteerd met je zus
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dat zijn altijd vervelende dingen en een hoop werk erbij. Maar gelukkig kun je weer verder. En heb je drie heel mooi chique kaartjes gemaakt! Van harte nog met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 3 schitterende kaarten.
    Allemaal zo verschillend, 'k zou niet weten welke de mooiste is.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alle goede ehhh... mooie dingen in drieën; Prachtige kaarten Nell!!
    Fijn dat je weer online bent, maar af en toe pauze is ook fijn, ook al is het niet helemaal 'vrijwillig'!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten, erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nel
    Gefeliciteerd met je zus .
    Prachtige kaarten zijn het allemaal .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nel

    Allereerst gefeliciteerd met je zus, de kaartjes voor haar zijn allemaal even mooi.
    Succes nog met je computer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen