Volgers

woensdag 16 oktober 2013

Leuk Raampje

Eindelijk weer even wat van mij , ik zit nog steeds te tobben met het internet op mijn gekregen PC , zo heb ik internet en kan ik overal naar toe en zo valt het weg wel ook op mijn laptops.
 kunnen jullie voorstellen dat ik er kriegel van word, als ik een bericht wil zetten heb ik twee computers nodig één voor het type werk en foto,s invoegen en de andere weer om de kaart op het internet te zetten en daar heb je dan niet zo veel zin in maar we blijven proberen.
Nu mijn kaart het is een kerstkaart en ik ben weer met mijn cricut aan de slag te gaan om dit raam te maken ik vind het wel aardig gelukt. de steentjes heb ik met een mal gemaakt van  Dutch Doobadoo en in plaats van snow heb ik gewoon Gesso gemengd met een beetje zout en dat geeft een heel goed effect en natuurlijk heel goedkoop.

,ik ga zo weer proberen om mijn computer goed aan de gang te krijgen dus jullie weten dat ik nog steeeds niet lekker op mijn blog kan en ook een blogrondje gaat moeilijk heel veel liefs en hoop tot gauw, groetjes Nel

23 opmerkingen:

  1. Niet alleen het raampje is LEUK Nel, maar het hele kerstkaartje. Het ziet er binnen en buiten GEZELLIG uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zou ik inderdaad ook kriegel van worden Nel, pfffff dat lijkt me niet ontspannend zitten op de computer. Je kaart is helemaal geweldig, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel

    Wat een gedoe met je computer, ik hoop dat het snel beter lukt allemaal.
    Ik vind je kaartje echt weer helemaal prachtig, heel leuk om een raam met je cricut uit te snijden, je brengt me zo wel op een leuk idee dus misschien zie je bij mij ook nog eens een raam van de cricut voorbij komen en volgens mij heb ik er ook deuren op zitten....is vast ook heel leuk.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Wat een toestand zeg, natuurlijk wordt je daar kriegel van, er gaat zoveel tijd in zitten en het is gewoon irritant. Hopelijk is het snel verholpen.
    Je kaart is weer mooi en dat raampje heb je heel leuk gemaakt,een mooi geheel zo.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi gedaan met dat gesso, muurtje! mooie kaart in zijn geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel, wat ben je toch aan het tobben met dat internet, kan je er geen mannetje bij halen die je kan helpen?
    Je kaart is prachtig met het Dutch Doobadoo, héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Wat een getob met je internet,ik heb de laatste paar dagen ook last van een trage verbinging, grrr..je kaart is prachtig mooi met het raam en de steentjes heb je leuk gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan Nelletje, en dan ook zo'n mooi raampje erbij..... Super hoor. Maar hopen dat je snel van je problemen afbent want ik mis je wel op internet hoor. Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi nel
    leuk met die steentjes en je raam

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit gaaf gedaan Nel, supermooi. Wat vervelend van je internet. Ik hoop dat het snel op orde is. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me voorstellen dat je geen zin om achter je pc te gaan zitten maar blijft het wel doen.Anders kunnen je mooie kaarten niet meet bewonderen.
    Nel je heb weer een prachtig kaart gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een narigheid met je computer dan is het ook niet leuk meer maar wel blijven doen hoor anders missen we je mooie kaartjes deze is ook weer schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee wat een gedoe met 2 computers, kan me voorstellen dat dat irritant is!

    Ik vind je kaart een plaatje! Heel stijlvol en mooie kleuren!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou ik geloof goed dat je er de kriebels van krijgt Nel.
    maar je hebt een prachtige kaart gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een dotje is het ... En mooi versierd en je mallen zijn te gek!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel, wat een gedoe he met die techniek, zo heb ik een alles in 1 pakket van ziggo. Maar ik krijg de telefoon niet aan de praat !!!
    en heb een tablet gekocht waar ik ook al niet meer overweg kan. pfffffffff. Word oud kan al dat nieuws niet meer aan hahahah.
    Maar Nel je kaart is prachtig.
    groetje sjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi

    Goh wat een gedoe met je computer .het is ook wat he we kunnen gewoon niet meer zonder.
    Wat een super mooie kaart en erg mooi dat raam er zo in .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt je best gedaan zeg. En Nel jouw gesso met zout is mooier dan wat ik gebruik uit een duur potje. Maar je kaart is super geslaagd. Zeker je raampje. Knap hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie leuke kaart is dit geworden.
    Helemaal super met het open raam.
    Top gedaan Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen