Volgers

donderdag 31 oktober 2013

Nr ???????

Vandaag een kerstkaart ik had hem al klaar maar vergeten op mijn blog te zetten  hoeveel ik er al heb gemaakt geen idee  ik  denk een 50 en nu nog 20 en dan nog voor mezelf  dus ik ben nog wel even bezig.
De achtergond bakstenen van Doobadoo vind ik wel heel erg leuk om te doen en ik weet zeker dat jullie deze nog wel een keer tegenkomen bij . Eerst even een paar boodschapjes doen en dan ga ik heerlijk mijn hobbykamer weer in , tot ziens en groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Nel wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wat mooi heb je die steentjesmuur gemaakt. Ik vind het razend moeilijk, en mislukt meer dan dat het goed gaat Je bent ook wel een kei hoor.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is ie geworden, dat muurtje doet het erg mooi erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat heb je een prachtig muurtje gemetseld, hele leuke kaart is het geworden,Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige vintage kaart Nel, super en leuk zo die muur.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is echt weer supergaaf! Leuk gedaan en mooie details. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een topkaart Nel, alles perfect bij elkaar gezocht, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super met je steentjes ga maar ff door hoor dan munnen wij lekker meegenieten hij is gaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Nel.
    En ik heb ook een blok met steentjes papier zo leuk !!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk
    vind het muurtje enig
    alleen jammer dat het zo een troep geeft

    haha althans bij mij hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart dat muurtje past er perfect bij.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart, wat heb je er veel gemaakt. ik denk dat ik in een heel jaar niet eens 50 kaarten maak en daar heb ik moeite mee...
    Het muurtje past er perfect bij, heel leuk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel,
    hoe maak je die bakstenen muur dan? Met Gesso?
    Prachtig kaartje overigens!
    Moooie details en zo passend!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nel, zo mooi, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel

    Gaaf hoe je die achtergrond hebt gemaakt, het is een schitterende kaart. Succes met de rest die je nog moet maken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen