Volgers

vrijdag 18 oktober 2013

Sarah gezien ?

Het gaat weer even lekker ook kan ik nu via mijn laptop foto,s bewerken en naar mijn blog zetten de vaste PC nog steeds niet in orde maar het lukt zo ook  GELUKKIG.
Van de week had ik totaal geen inspiratie en nu schud je er weer één uit je mouw.
Het is een kaart voor Sarah zoals jullie wel weten hou ik wel van een gek plaatje dit plaatje vond ik wel erg leuk ,  waar het vandaan komt geen idee hij stond in mijn map Digi,s ,de tekst heb ik op internet gevonden.En natuurlijk zelf gekleurd met mijn Spectrum noirs.
Is het geen schatje ja ik ben er heel tevreden over en jullie  ?
Ik ga nog even verder wat is het toch heerlijk om zo een hobby te hebben ik zeg maar weer veel liefs en tot gauw   groetjes Nel

17 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Wat een leuke kaart en die digi..heel erg grappig, leuk de paarse papiertjes en de mooie afwerking,fijn dat je laptop het weer doet, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van dit soort stempels Nel.
    Volgens mij is dit er ééntje van Art Impressions, daar zitten zo'n grappige stempels tussen.
    Mooie kaart met prachtige kleuren en weer volop toffe details.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig Nel. geinige Sara en de rest mag er ook zijn. Leuk gedaan hoor. Soms komt het vanzelf.Zo zie je maar.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Super leuke kaart ik heb deze digi ook gebruikt voor een Sarah helemaal leuk toch .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind hem echt super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, mooie combi van alles bij elkaar.

    lies, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha,wat een leuke kaart voor een Sarah. Geinige digi,je hebt haar heel mooi ingekleurd Nel en de kaart is verder een snoepje,petje af,ik vind hem heel leuk...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel

    Ik vind je kaartje echt geweldig leuk voor een vijftig jarige dame, die wil je toch allemaal krijgen als je vijftig word.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart met een super leuke digi Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Nel en ik vind die digi wel heelllllllllll erg leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt,en wat een gezellige Sarah
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart met die grappige digi! Mooie combinatie van de mallen ook Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat het allemaal weer goed werkt en het ook lukt Nel, zo irritant anders.
    Je kaart is weer mooi en het plaatje is geweldig, mooie kleuren, top hoor.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen