Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

Speciaal voor jou

Ja ik zit echt niet stil nu ben ik  er dan weer met een kaart die ik al klaar had liggen met een leuk plaatje gewoon een stofje daar heb ik er ook nog zat van   het is gelukt om hem nu op de computer te krijgen Yes

Ik ben druk in de weer geweest met de computer het gaat aardig en  mijn schoonmoeder  haar was verzorgen dan de winkel van mijn dochter dus druk druk druk  ik hoop het weekend lekker te kunnen knutselen heb er zin in ik heb ook al wat kerstkaarten weer klaar maar die komen van de week ook ik zal vanavond proberen een blog rondje te maken, ik zeg maar tot gauw en veel liefs Nel

15 opmerkingen:

  1. echt een super leuk lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat heb je een super mooie en lieve kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo Nel,al doende leert men en je laat je niet uit het veld slaan merk ik ;) Je kaart is leuk geworden,geinig plaatje, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een druk baasje Nel, maar dat is goed, lekker bezig blijven.
    Wat is dit weer een gave kaart, ik ben er helemaal weg van, de kleuren , wauw wat mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi
    jij bent ook al zo druk .Toch laat je weer een prachtig kaartje zien .
    Fijn weekend Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super lief en mooie kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Je hebt het zo druk als een klein baasje, fijn dat het al beter gaat met de computer en je kaartje, heel erg lief,schat van een kaart, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aww.....this is gorgeous Nel. Such a cute little topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach zo lief en wat heb je dit mooi gemaakt. Elk detail ziet er perfect uit.
    Super gedaan zo Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    wat een leuke stempel is dit en wat heb je het mooi ingekleurd, prachtig kaartje!
    Fijn dat je even gelegenheid kunt nemen om te knutselen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart met een schattige hondje erop! Mooi details, het kwastje staat er ook erg leuk bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel, wat een schattige kaart! Je hebt er heel wat details op zitten en daardoor is hij echt leuk om naar te kijken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattig kaartje
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen