Volgers

woensdag 23 oktober 2013

Zou ik het eindelijk voor elkaar hebben

Tjonge wat een gedoe met de computer eerst deed hij  het een halve avond wel en toen weer niet dus weer een paar dagen tobben  ik hoop dat ik het nu voor elkaar hebt wat mis je een hoop en wat kunnen we de blog,s  en de maatjes toch echt niet missen ik heb wel af en toe kunnen reageren op een paar blogs maar dat deed ik dan weer bij mijn dochter .
Eindelijk weer eens lekker gewoon in mijn hobbykamer gezeten en lekker zitten knutselen. het is maar weer eens  een kerstkaart  geworden daar heb ik er nog wel een paar van nodig.
Ik probeer straks nog een een blogrondje te kunnen en hoop dat ik nu echt kan zeggen tot gauw  veel liefs Nel

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat het je gelukt is met je pc,
    je kerstkaartje is erg mooi geworden met deze kleuren.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig is dat he, als iets niet werkt zoals je het gewend ben.
    Je kaart is prachtig geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien is het je weer gelukt nel, om de computer aan de gang te krijgen,je bent een kanjer hoor.
    Dan nog een prachtige kerstkaart uit je hoge hoed getoverd, het kan niet op, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag net je vraag nog over het stikken met de naaimachine op mijn kaart. Ik doe helemaal niets speciaals hoor, gewoon voetje, gewone draad net als bij gebruik van stof.
    Succes

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is een hele mooi kerstkaart Nel.
    wat leuk die lantaarn erbij.

    ik hoop dat je binnen kort gewoon weer kunt internetten.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je computer nu eindelijk eens gaat doen wat jij wilt Nel, en wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Hoop echt voor jou dat de problemen zijn opgelost, niks zo vervelend als dat ding het niet doet..Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk plaatje en lief dat bolletjesband, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtkaart heb je gemaakt Nel.
    Ik zit hem met open mond te bewonderen.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fraai kaartje Nel. Dat gaat in elk geval zonder problemen. Ik was vandaag zelfs : Afgesloten van internet!
    at stond er in het engels en hij deed inderddad niets. Wel de laptop.
    Heb hem uitgedaan, een uur gewacht, en toen kwam hij wel door.
    ??????
    Maar ..... bah, niet boos worden Leny, het is maar een stom ding.! Jan Wim heeft makkelijk praten.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kerstkaart, ook in die kleuren.
    en inderdaad erg vervelend, hebben wij hier ook erg veel last van, erg lastig! fijn dat je bij je dochter langs kan.(ook wel weer gezellig, hihi)
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen