Volgers

zondag 3 november 2013

2 x Kerst

Ik schiet heerlijk op met de kerstkaarten en het blijft toch leuk hoor net als de mannen kaarten die vind ik ook geweldig om te doen.
Ik vond tussen mijn achtergrond papier blokjes een mapje met kerstachtergronden in goud kleur  van ik dacht het kruidvat ja het is goud maar het lijkt geel ook goed maar ja jullie weten het foto,s nemen en bewerken  bah  helaas ach  het hoort erbij.

Het zelfde plaatje maar toch verschillende kaarten en echt waar er komen  nog meer kerstkaarten ,  veel liefs en een heel fijn weekend  groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. Ik geloof je meteen hoor Nel dat ze goudkleurig zijn, blijft moeilijk om alles over te laten komen zoals het er in het echt uitziet. Leuke feestelijke kaarten ,de bovenste spreekt me het meest aan. Waarom exact kan ik niet zeggen...gek he..gevoel denk ik, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten Nel.....je gaat als een raket nu. Dat komt wel goed met mijn kerstkaart denk ik hahaha.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten Nel. Gaat helemaal goed komen volgens mij met die kerstkaarten van jou. En ja, dat de kleur op de foto anders is als in het echt, daar kijkt niemand van op.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent ook goed op dreef met de kerstkaarten Nel en ze zijn zooo mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Je hebt echt de turbo aangezet, wat een ijver en weer hele mooie kaarten, ik ken het blokje en het de kleuren zijn echt goud..mooi gedaan, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaarten voor de kerst.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartjse en heel mooi opgewerkt allemaal met gave kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn 2 prachtige kaartjes Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel
    Twee prachtige kerstkaartje zijn het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je met eenzelfde plaatje 2 verschillende kerstkaarten hebt gemaakt. Ze zijn weer mooi en de kleuren ook hoor. Je schiet nu inderdaad lekker op, fijn want je hebt er toch stiekem altijd veel nodig.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooie kaarten, Nel! ik houd wel van die vintage kerstmannen en ze komen mooi uit op jouw creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel,
    je kerstkaartjes zien er helemaal top uit! Fotograferen is toch een vak apart nietwaar!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt. Leuk om te zien dat hetzelfde plaatje toch weer heel anders lijkt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaarten Nel!!!! Nu het weer een beetje donkerder wordt gaat het ook wel beter met de kerstkaartjes...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes.
    'k Vind het wel grappig om een kerstman in gele kleding te zien, dat is weer eens wat anders.Een nieuwe outfit misschien.
    Gaaf gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen