Volgers

dinsdag 19 november 2013

Dit is toch echt blauw ?

Ja ik ben nog  steeds aan het kleuren  even een ander kleurtje dan mijn vorige kaartjes.
Ja volgens mij is dit echt blauw .
En dan het stempel afdrukje ik heb een heel lief hobbymaatje die is erg van de Magnolia stempels ik zei altijd  sorry maar het is niet echt mijn stempel en wat moet ik bekennen ik vind ze steeds leuker voor al de kerst stempels .
Dus Plony je hebt gelijk ze zijn enig  .
  En dit is ze dan mijn Magnolia kerstkaart.

Ja ze zijn echt leuk,allemaal nog een hele fijn dag en groetjes Nel 

22 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart.
    Ja dat is inderdaad echt blauw.
    Van dat mooie opvallende blauw.

    groetjes sannie
    Veel freubel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Nel, mooi in dat blauw en wat heb je daar een mooi fijn takje bij gebruikt...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor Nel. Schattig. Laat het maar gewoon blauw blauw. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi nel...
    wooow dit is echt een blauwe kaart, wel heel fris en mooi ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het blauw is en wat voor een kleur blauw, schitterend Nel, ik vind je kaartje prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh oh Nel is gevallen voor de Magnoloia's hihi..Je hebt het afdrukje echt super ingekleurd en er een prachtige blauwe kaart mee gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blauwer kun je het niet maken Nel!
    Echt een mooie kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa Corry dit is echt blauw!!!! Beeldschoon blauw zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja volgens mij lijkt het wel op blauw. Wat mooiiiiiiiiiiii
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kerstkaartje in dit konings blauw Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt een pracht kaart en ik had ook altijd iets tegen magnolia maar als je er eenmaal begint ben je verkocht ik vind ze zo leuk en je kaart is super

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie blauwe kerstkaart met prachtige details en een heel lief Magnoliatje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha je bent dus overstag gegaan en vindt de magnolia's mooi.....dat zijn ze ook hoor, je hebt dit mooie afdrukje ook heel mooi ingekleurd en er een prachtige, blauwe kaart mee gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtkaartje.
    Een geweldige kleur blauw.
    Ik ben er dol op.
    Je hebt deze weer super gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha inderdaad echt blauw, geen twijfel mogelijk, maar een leuk kaartje hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel

    Heel mooi is je kaartje in het blauw.
    Het is erg leuk dat je de magnolia's eerst helemaal niets vond en ze nu steeds leuker gaat vinden, volgens mij komt dat bij meer mensen voor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja dit is echt blauw erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja blauw is hij wel, maar wat een prachtig kaart weer!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen