Volgers

zaterdag 2 november 2013

Het gaat lekker

Vandaag mijn hobbykamer niet uit te branden wat gaat het lekker vandaag ik heb al een paar kaarten af alleen de foto,s maken dat vind ik toch zo een rot baan maar deze had ik al klaar dus maar gauw even op mijn blog zetten morgen zet ik maar een paar tegelijk op mijn blog .

.
De mallen die ik gebruikt hebt zijn allemaal met mijn cricut gemaakt en met behulp van het programma Cricut Craftroom  . Dit was mijn kaart voor vandaag en hoop maar weer tot morgen veel liefs Nel

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart weer Nel. Het gaat goed zo te lezen. Fijn hoor.
    Ik ben benieuwd naar morgen. gr leny w

    PS uit mijn handen komt vandaag niets. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat is het weer een schoontje.
    Een mooi lief plaatje, de kleuren vind ik ook fantastisch en al die leuke sterretjes, gewoon schitterend Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Nel het kijkt zo lief.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die weer schitterend Nel, een supermooie kaart heb je weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Nou jij hebt de smaak weer helemaal te pakken, wat een leuke kaart en je achtergrondje is weer top..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een beeldschoon kaartje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie combinatie van zowel je gebruikte kleuren als de leuke afbeelding en aankleding van je creatie! EN NOG HEEL ERG BEDANKT VOOR JE PRACHTIGE VERJAARDAGSKAART!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    nog bedankt voor het antwoorden!
    Wat een lief kaartje is dit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen