Volgers

dinsdag 26 november 2013

Ik heb er nog een paar

Eindelijk weer even tijd en zin om wat te doen van de week weer een nare week weer een sterfgeval in mijn omgeving ik kan zeggen het gaat me echt niet in mijn koude kleren zitten bah maar we gaan maar weer verder vandaar dat ik weer een weekje  achter ben .
Dit zijn weer wat kaarten voor de kerst ja ik schiet wel op gelukkig.




 Gewoon lekker wat kaartjes voor in de bak. Ik ga zo nog even proberen een blog rondje te maken en hoop dat ik kan zeggen tot gauw  veel liefs allemaal  groetjes Nel

13 opmerkingen:

  1. Als die bak net zo MOOI is als al deze kerstkaartjes Nel dan staan of liggen ze daar PERFECT in.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes weer Nel, gelukkig dat je wat afleiding kan vinden in het maken van kaartjes en bloggen. Ik vind het in ieder geval altijd heel leuk om bij je "op bezoek" te komen Nel, hou je taai hoor, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is inderdaad niet zo leuk nieuws, vooral niet als het om een naaste gaat in je omgeving.
    je hebt wel prachtige kaarten gemaakt. erg mooi om te zien.
    succes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel, ik vond het al zo stil bij je, maar nu weet ik waarom. Dat dan je hoofd niet naar het kaarten maken staat, is héél begrijpelijk, sterkte met het verwerken van dit verlies.
    Toch heb je kans gezien om wat kerstkaarten te maken en ze zijn allemaal weer prachtig. Hou je goed meis.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaarten weer en sterkte hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nel wat verdrietig dat mensen om je heen weg vallen. Heel veel sterkte met het verlies en verdriet.
    Goed dat je toch nog bezig blijft.
    Je kaartjes zijn prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk schoontjes.
    Jij hebt er toch ook al een massa bij elkaar.
    Prachtig gedaan hoor.
    Een prettige dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Nel! Allemaal even mooi. Veel sterkte. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke en mooie kerstkaarten Nel, de 2 is mijn favoriet.
    heel veel sterkte.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    wat fijn dat je alles kan compenseren met knutselen, maar soms zijn er gewoon dingen in het leven die minder fijn zijn, immers..
    sterkte!
    Je kaarten zijn weer prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie reeks laat je hier zien Nel! Ik zou niet kunnen kiezen hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen