Volgers

maandag 18 november 2013

we schieten op

 Eerst even een berichtje ik zie dat ik nu inmiddels 100 volgers heb wat leuk ik wil al mijn volgers hartelijk bedanken voor de leuke reactie,s die ik elke keer krijg ik probeer ook geregeld wel een een blog rondje bij jullie te maken.En dan nu weer mijn kaarten die ik heb gemaakt.


Ik ben heerlijk aan het kleuren geweest en wat zijn het toch erg leuke stempels.
Twee dezelfde stempels maar toch weer twee  andere kaart

Verder heb ik niet veel te vertellen ik ga nog even verder met het knutselen en ik zeg maar weer tot gauw  heel veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kerstkaartjes toch heel verschillend leuk gedaan.
    En nog van harte gefeliciteerd met je 100 volgers je hebt ze dubbel en dwars verdient met al je prachtige kaarten.....Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Gefeliciteerd met je 100 volgers, wat leuk..Je kaartjes zijn prachtig, mooi ingekleurd, ik zie dat je de kerstster ook gebruikt hebt, mooi..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt in prachtige zachte roze tinten.
    Weer een leuke kaart erbij Nel.
    100 volgers, leuk is dat.
    Verwacht vast nog veel meer volgers, want zoals jij kaarten maakt, komen er vast nog een hele boel mee kijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

  4. gefeliciteerd met je 100 volgers. En je kaartjes zijn weer een kijkje waard hoor.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je 100 volgers en je hebt 2 mooie kaartjes gemaakt Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten, lekker vrolijk in roze.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een súperbeauty is dit Nel,je hebt haar schitterend ingekleurd en mooi gedecoreerd. Als je zo'n kaart voor kerst krijgt is het toch net alsof je een cadeautje krijgt. Práchtig...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Nel. Schattig gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Nel wat is je kaartje prachtig, helemaal geweldig zo in het roze, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twee hele mooie kaarten gemaakt met die stempeltjes.
    prachtig!
    succes met het knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yes....100....gaaf hoor Nel.
    En wat een superrrrrrrmooie kaarten heb je gemaakt.....fijn dat de mijne vast af is hahaha....of is er geen 1 voor mij bij deze twee hihihihi. Helemaal mijn kleur hoor....
    Over kleuren gesproken....dat gaat toppie hè, ziet er prachtig uit.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd en wat een gave kleuren! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee prachtige kaarten .
    En de digi ,s zijn zeker erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 100 volgers alweer, leuk he? Je kaarten zijn weer mooi, het afdrukje is een schatje en ook zo mooi ingekleurd, leuk met dat glinsterende erop.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen