Volgers

donderdag 14 november 2013

Weer een druk weekje

Het was weer een druk weekje heerlijk weekend weggeweest naar mijn broer en schoonzus in Zoetermeer daarna naar de winkel van mijn dochter boodschapjes doen wasjes draaien en zo blijf je maar bezig.
En dan natuurlijk kerstkaarten  maken mijn bestelling is bijna af en dan ook nog kerstkaarten voor  mij zelf maken dus vervelen nee dat doet Nel echt niet.
Hier weer een paar  uit de collectie die ik van de week heb gemaakt.

Ze zijn weer allemaal anders .
Ik probeer vanavond even een blog rondje te maken lieve groetjes Nel

21 opmerkingen:

  1. Je hebt toch nog de tijd gehad om prachtige kerstkaarten te maken.
    't Zijn er niet van rap en gauw, maar elk detail is belangrijk.
    Prachtig gedaan Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het er maar druk mee Nel. Maar je hebt weer een paar leuke kaartjes laten zien.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt drie prachtige kerstkaarten gemaakt! Een heel leuk idee met de knopen op de middelste, dat moet ik proberen te onthouden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, IK was even het land uit dus daarom je blog een tijdje niet bezocht. Je bent heel actief geweest. Dat is altijd goed want als je, je verveeld is dat minder. Je kaarten zijn allemaal leuk geworden. Lekker doorgaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Jij hebt het zo druk als een klein baasje..maar alles beter dan dat je niks omhanden hebt..weer lekker aan de kerstkaart geweest,misschien inderdaad een idee, om ook wat CAS kaarten te maken..ze zijn weer mooi..je laatste creaties, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal even leuk en ik zie aan de knoopjes, dat je ook nog bij de Action bent geweest. Mooie knoopjes he, kan je veel mee.
    Losse in de hobbywinkels zijn zo duur.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Nel.
    Heerlijk hoor dat je het zo lekker druk hebt en je niet hoeft te vervelen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kerstkaarten Nel.....ik kan me voorstellen dat ze straks je neus uitkomen maar......eens heb je er genoeg toch?
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer drie prachtige kerstkaarten Nel, de onderste vind ik zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit en succes met je bestelling hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en gezellig bezoekje heb je afgelegd en je kaarten zijn allemaal even mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Nel,
    fijn he dat je je nooit verveeeld!
    Je hebt weer prachtige kerstkaarten gemaakt, zo verschillend en mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jij bent goed bezig met de kerstkaarten Nel! Wat een mooie creaties laat je ons weer zien, knap gedaan hoor!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk ik vondt u blog via andere hakers..zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo bezig bijtje...en ook nog tijd om kerstkaarten te maken, en allemaal heel verschillend, knap hoor Nel...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Druk druk druk hihi maar met hele gezellige dingen ;-)
    De kaartjes zijn inderdaad allemaal anders maar vind ze superrr geworden !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Nel, ondanks dat je het zo druk hebt en dan toch nog tijd om nieuwe kaarten te maken, leuk!

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen