Volgers

maandag 23 december 2013

Het heeft even geduurd

Ja het heeft even geduurd maar hier dan toch nog een berichtje van mij de laatste kerstkaarten  zet ik er op  ik heb er nog veel meer gemaakt maar geen zin meer om alles te foto graveren en te bewerken ik heb er zo een hekel aan om dit te doen ik heb alle kerstkaarten vorige week al lekker op de bus gedaan mocht ik iemand zijn vergeten   SORRY.


Dit zijn echt de laatste kerstkaarten die ik er op zeg , verder wil ik al mijn hobbymaatjes hele fijne feestdagen toewensen  en een  heel gelukkig 2014 met weer heel veel knutselplezier  heel veel liefs Nel

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Fijne feestdagen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel

    Prachtig zijn je kaartjes en begrijpelijk dat je ze niet allemaal op de foto hebt gezet, ook ik ben er een paar vergeten te fotograferen.
    Hele fijne feestdagen Nel, geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze weer leuk geworden, prachtig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie prachtige kaarten en tags Nel.
    Fijne Dagen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    ..en ja daar is ze weer met hele mooie kaartjes, ze zien er prachtig uit, Fijne Kerstdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel. Weer leuke kaarten heb j gemaakt. IK wil je een goed 2014 wensen en fijne feestdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer schitterend Nel, ik vind ze supermooi. Wens jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen toe en op naar een super 2014!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards and tags Nel. I wish you all the joy of this holiday Season.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze prachtig Nel, gelukkig was je mij niet vergeten, jouw mooie Kersttag hangt hier te pronken hoor.
    Ik wens je hele fijne Feestdagen toe, geniet er lekker van hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een gave kaarten joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaarten, Nel! Ook voor jou en je familie, fijne feestdagen!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi nel,
    jammer dat je zo weinig plezier in het fotograferen en foto bewerken hebt,
    Je kaartjes zijn het meer dan waard!
    Ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe, warme groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaarten Nel.
    Een hele fijne Kerst toegewenst.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nel, het ziet er allemaal weer geweldig uit!
    Ja en dan nu weer heerlijk verder met andere onderwerpen. Daar hebben we ook wel weer zin in toch?
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen