Volgers

vrijdag 10 januari 2014

Bloemen

Van de week zag ik een hele leuke kaart bij mijn Blogmaatje Marlies een soort easel kaart ik kreeg de tip waar ik het patroon kon downloaden en ben aan de slag gegaan, bij een ander HJ maatje Lisabetty  weer een hele leuke bloemenkaart de inspiratie komt dus van beiden , wat heerlijk om zo te knutselen.
De foto is niet helemaal duidelijk ik zal nog een keer proberen of ik hem beter kan krijgen , maar in ieder geval geval alvast een idee van wat ik heb gemaakt ik zeg maar weer tot gauw  Veel liefs Nel

22 opmerkingen:

  1. Hoi Nel. Het ziet er heel leuk uit. Dit soort kaarten is Lastig te fotograferen. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk gedaan nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat een mooie kaart Nel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    zeker weer een hele mooi kaart .
    en wat een leuke stans met die muzieknootjes.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Nel. En zo lief met die bloemen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke roze kaart Nel!
    Ik heb de muziekmal met Sinterklaas cadeau gekregen en vind hem helemaal super!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en details. vooral die kleine ansichtkaartje die erboven zit.(als ik het goed zie) erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel je kaartje ziet er weer stralend uit. Mooie zachte kleurtjes in een leuk modelletje. Top gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoeppie van een kaart prachtig aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie mallen, plaatje..super, je kunt ook meedoen aan de challenge van Just a Note - rose - liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je heerlijk bezig met kaartjes maken Nel, deze is ook weer helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel,
    Heb genoten van de schitterende kaart. En wat leuk dat je inspiratie hebt opgedaan bij twee maatjes. Net als jij vind ik fotograferen ook lastig. Vooral nu het soms erg donker is buiten.
    Wens je een fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi, lief en romantisch kaartje, Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer prachtig Nel, mooie mallen heb je gebruikt en een schitterend plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel,
    Mooie kaart!
    Ik kan goed zien, hoe het resultaat is geworden!
    Mooi die laagjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nel

    Schitterend is je kaart in dit leuke model, ook je vorige kaartje vind ik prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart, erg lief en mooi model ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen