Volgers

zondag 5 januari 2014

De eerste van 2014

Allereerst wil ik iedereeen nog een heel Gelukkig en vooral een gezond 2014 toewensen met met heel veel hobby plezier .
 De drukte is voorbij  mijn dochter is verhuisd  naar een groter winkeltje , we hebben weer wat meer tijd voor de hobby.
Dit is mijn eerste kaart in 2014 een opdrachtje voor een verjaardag.Ik kreeg de hint dat de dame helemaal in de wolken was van Cliff Richard dus heb ik haar verwent met een foto van Cliff ik hoop dat ze hem leuk vind maar dat hoor ik nog wel.
Ik ga nu even een blog rondje maken  en zeg maar weer tot gauw  Veel liefs Nel

11 opmerkingen:

  1. This is a beautiful card Nel. A very Happy New Year to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel gaaf. Cliff is ook een toffe zanger nietwaar?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel, voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen, dat het maar een goed gezond en creatief jaar mag worden voor jou. Je eerste kaart voor dit jaar ziet er weer gezellig uit, leuk dat je hem gemaakt hebt met de favoriete artiest voor de ontvanger. Op deze manier wordt een zelfgemaakte kaart nog persoonlijker,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel
    Meisje dat is lang geleden dat we jou hebben gezien met een kaartje, de reden weten we nu, je hebt het er maar druk mee, met de kids.
    Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2014, je kaart is gelijk weer raak, wat mooi gemaakt, dat ben je gelukkig niet verleerd.Ik hoop je snel weer met een beauty op je blog te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel.Jij ook de beste wensen voor 2014. Hopelijk weer veel creativiteit van jouw kant. Het begint alweer goed. Een mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave kaart Nel heel leuk gedaan.
    nog de beste wensen voor 2014.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Hier was het ook werk in uitvoering, vandaag is mijn hobbykamer weer helemaal opgeruimd en kan morgen weer aan de kaart, ij hebt een superleuke gemaakt met Cliff.. Wens je een gelukkig, gezond én creatief 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart Nel, ik vind hem prachtig geworden, super. Fijn dat je blij was met de kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook de allerbeste wensen voor 2014.
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Een leuk idee met de foto van Cliff! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook het beste van het beste voor 2014.
    Je hebt een gaaf kaartje gemaakt.
    Knap gedaan Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen