Volgers

woensdag 8 januari 2014

Inspiratie

Na dat ik gisteravond heerlijk een hele tijd met mijn hobbymaatje ........... (ik noem geen naam) heb zitten beppen over koetjes en kalfjes nee hoor over Blogs ,  kaarten enz. daar kreeg ik toch een leuke tip over een Blog was direct verliefd en ja dan ga je inspiratie opdoen en heb je er helemaal zin in.Ik had me al voor genomen om wat meer aan challenges mee te gaan doen en jullie raden het al met deze kaart ga ik mee doen aan een challenge.





Met deze kaart wil ik mee doen bij

:http://wlvc.blogspot.nl/2014/01/challenge-nr-17-en-random-winnaar.html    Alles Mag
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/           Alles mag  geen kerst

Ik hoop dat ik aan de eisen voldoet Vintage ,Marilyn Monroe is in ieder geval vintage dacht ik , Veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Super vintage hoor Nel....mooie kaart heb je gemaakt en prachtige vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    wat een geweldige mooie kaart .
    model is ook zo leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Nel. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hetzelfde hadden als ik??? Ik zag je kaart, en ... hoorde haar met haar hese stem zingen, Mister President happy birthday. Sommige dingen gaan nooit voorbij.
    Maar dat schitterend sloeg meer op je kaart hoor.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze heel mooi Nel.
    Leuk modelletje en leuke details.
    Marilyn Monroe staat er prachtig bij.
    Succes met de challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaa.....daar is ze weer, hahaha. Geweldig hoor Nel, ik vind het zo gaaf met die Marilyn Monroe.....heerlijke sfeer op je kaart gebracht en mooie materialen gebruikt....een toppie kaartje. Fijn dat je meedoet bij WLVC, liefs van......een zeker hobbymaatje hahahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi gedaan nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gave kaart Nel heel mooi gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Dat heb je heel mooi gedaan, helemaal Vintage en wat een leuk plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Nel wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem helemaal super. Toppie weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel MOOI en ZWOEL kaartje Nel.....foto van jezelf ☺☺☺?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nel

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nel, je bent ook alweer actief in het nieuwe jaar! Nog de allerbeste wensen hoor!
    Ja, MM hoort echt wel bij Vintage! IK hou wel van het sfeertje van 'toen' en je kaart is goed gelukt!
    Succes met de challenges,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel. Wat een mooie kaart. Erg leuk gemaakt. Succes met de uitdagingen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart. Een leuk model en prachtige details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een super mooie vintage kaart !!
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Groetjes , Christa.
    ( PS. Wil de volgende keer naar het blog-bericht linken en niet naar je hele blog ? Dat scheelt ons zoeken .... )

    BeantwoordenVerwijderen