Volgers

maandag 20 januari 2014

Ja hoor ik doe weer mee.

Vandaag een mannen kaart ik had me voorgenomen om meer aan een challenge mee te gaan doen, dit is dan mijn 2e  poging dit jaar.
Er werd gevraagd bij  WLVC om een mannenkaart en jullie weten ik vind   mannenkaarten alltijd wel leuk.



Met deze kaart wil ik dus mee doen bij WLVC   opdracht is mannenkaart
. Ik hoop dat ik het nu wel goed gedaan hebt de vorige keer had ik toch nog een klein fouje gemaakt sorry dames dat jullie iets langer moesten zoeken.
Ik zeg maar weer tot de volgende keer en tot ziens veel liefs Nel

23 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC en het linken is helemaal goed gegaan hoor. Super.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi kaartje nel
    een echt mannenkaartje



    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fraaie mannenkaart Nel. Jij hebt ervaring zie ik zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave mannenkaart Nel, met mooie details. Het linken is helemaal goed gelukt....je leert het wel, als je maar vaak genoeg meedoet hahaha. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die poging om een mannenkaart in vintage stijl te maken is wel heel goed geslaagd Nel.
    Je hebt hem prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt wowkaartje en wat mooi gemaakt met de leuke afbeelding en je hebt super creabeaspulletjes eraan toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Nel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is schitterend je kaart Nel, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mannenkaart heb je gemaakt Nel, prachtig, bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nel,
    mooie mannenkaart, leuk die goudachtige details die je hebt gebruikt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ..en Nel is weer helemaal in haar element, want mannenkaarten maken dat is haar hobby..hihi..
    Prachtig Nel, een superleuke kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Nel. Such a lovely card. I love the dies that you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een beauty van een kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nel, je kaart is weer helemaal top. Het valt niet mee voor mannen maar jij weet steeds weer iets origineels te bedenken! Goed hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mannenkaart nel
    zoals jij zelf ook zeg jij vind het leuk om mannenkaarten te maken. zelf vind ik het ook heel erg leuk
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige mannenkaart nel
    zoals jij zelf ook zeg jij vind het leuk om mannenkaarten te maken. zelf vind ik het ook heel erg leuk
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je vintage kaart is super de super Nel, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mij lukt het niet om een mooie mannenkaart te maken jou gaat het geweldig af Nel. Een pracht kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige vintage mannen-kaart !
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen