Volgers

dinsdag 21 januari 2014

Voor als je van koken houd

Ik ben van de week  met mijn buuf naar de creabeurs in Bleiswijk geweest, we zouden geen stofjes kopen maar zoals het gaat zag zij deze stofjes liggen we vonden het eigenlijk wel erg leuk voor iemand die van koken houd .Dus vandaag twee hele eenvoudige maar toch wel grappige kaarten er mee gemaakt.



Uiteindlijk moet de kaartenbak ook weer eens aangevuld worden. De volgende zal ik weer wel iets heel anders worden. Ook wil ik jullie heel erg bedanken voor de leuke en lieve reactie,s die ik steeds krijg dit houd de moed er namelijk in heel veel liefs maar weer en groetjes Nel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Wat leuk!! heb je die afbeeldingen uit het stof geknipt en daarna geplakt of zit er nog iets onder??
    Ik vind je kaartjes erg leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk Nel, gave kaartjes.
    Ik heb ook nog genoeg stofjes liggen zal ze toch weer eens voor de dag halen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is leuk Nel.Bij Ingrid lagen ook grappige stofjes. Ik heb me ingehouden. Heb 2 herenschoenendozen vol lapjes. Gebruik ze als slot van de Kerstkaarten. Maar ik vond ze gaaf.Net als je kaart gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele leuke kaarten geworden met je stofjes Nel.
    Nu vraag ik mij af of je onder het figuurtje iets onder doet, misschien om het wat stevig te maken of zo of plak je het toch meteen met misschien dan speciale lijm op je kaart?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke, vrolijke kaarten Nel. heel origineel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind ze super leuk en grappig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze super, erg gave kaartjes Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel, wat leuke kaarten. Eeen leuk idee met deze stofjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Nel, als je niet had verteld dat je met stofjes je kaarten had gemaakt had ik gedacht dat je stempels had gebruikt. Ziet er super uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen