Volgers

maandag 10 februari 2014

50 jaar getrouwd en 18 jaar getrouwd

Vandaag heb ik twee kaarten te plaatsen namelijk één stel is 50 jaar getrouwd  dat gebeurd tegenwoordig niet zo veel meer en een ander stel 18 jaar ja dat is ook al een hele prestatie.
Dit stel is  gek op honden doen ook training als ik het goed hebt gehoord, vandaar dat ik maar op internet even naar een honden plaatje ben gaan zoeken jullie zien het is me gelukt.
 Van het andere stel weet ik niet veel  maar het mocht een rustig kaartje zijn.
Ook dit is toch aardig gelukt nu ga ik nog even mijn hobbykamer in want mijn kleindochters die wachten op een valentijns kaart. Ik zeg maar weer tot ziens en veel liefs Nel

21 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaartjes Nel,
    weer een lust voor het oog.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Wat zijn ze weer mooi, je 1ste kaart met de hondjes, is echt superleuk en de andere is wat rustiger,mooie kleurtjes, 2 prachtige kaartjes,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel
    Prachtige kaarten leuk met de honden
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee echt fraaie trouwfeestkaartjes.
    ik blog even tussen twee stuks schaatsen door. Wordt het Smeekens of toch een Mulder. Mo en Nagashima moeten maar 4 jaar wachten he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Vind het twee hele mooie trouwkaartjes .
    Al is dat plaatje met de honden wel heel erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Nel, wat een leuk plaatje met die honden en zo toepasselijk dan. De andere, de rustige is ook al zo mooi. Ik kijk uit naar de valentijnskaartjes voor je kleindochters.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten Nel. Je hebt weer mooie mallen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende huwelijkskaartjes.
    Heel mooi gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele mooi kaarten heb je weer gemaakt Nel!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten Oma Nel, echt geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel

    Wat zijn ze weer mooi en dat plaatje van die honden is echt helemaal super leuk.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaarten voor de echtverenigingen. Schattig is die met de hondjes, leuk bedacht.
    Ik ben eerst eens volger geworden...beter laat dan nooit ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar haal je toch steeds de inspiratie vandaan Nel? Ik vind het twee hele mooie felicitatiekaarten voor een huwelijksverjaardag...toppie...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Nel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    mooie kaarten heb je weer gemaakt,
    wat leuk dat plaatje met die hondjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allebei supermooi Nel, prachtige kaarten heb je weer gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beide kaarten zijn erg mooi! mooie versieringen en zo leuk dat je een toepasselijke 'hondenplaatje' hebt kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend gemaakt en wat mooi gedaan ... Top joh!

    BeantwoordenVerwijderen