Volgers

zaterdag 15 februari 2014

Jij bent bijzonder

Wat een leuke reactie,s heb ik ontvangen op mijn Valentijns kaarten en ja hoor iedereen heeft de verschillen gevonden. Het was als grapje bedoeld maar toch heel geslaagd, allemaal heel erg bedankt.
Dan nu een kaart gewoon gezellig met een bloem ik had dit plaatje  al geknipt kwam hem weer tegen en dacht vooruit daar ga ik maar even een kaart mee maken.

Dit is hem geworden ik zelf ben er best tevreden mee.
Ik heb er ook al een bestemming voor dus deze gaat denk ik niet in mijn kaartenbak.
Dan ga ik nu even wat boodschapjes doen en vanmiddag toch noch lekker mijn hobbykamer in .
Ik heb er zin in, Groetjes Nel

17 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart
    zag hem net op fb
    echt heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nel this is beautiful. I love the colour and the wonderful flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat is dit weer een mooie.
    Prachtig van kleur en zo mooi samengesteld met al je leuke materialen.
    Beeldschoon gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel wat een leuke paarse kaart Heel mooi gemaakt. Leuke paarse bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Nel,
    mooi plaatje, hele mooi kleuren, toppie gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi nel,
    ik vind het een hele sjieke kaart geworden zo in het paars!
    Groetjes en nog een fijn weekend van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart Nel heel mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk dat je met die bloem nog een kaart hebt gemaakt Nel, het is een hele chique kaart geworden, ik vind hem erg mooi. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart geworden Nel. Maar goed dat je de bloem weer tegen kwam. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart geworden Nel. Maar goed dat je de bloem weer tegen kwam. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een prachtige kaart geworden Nel. Maar goed dat je de bloem weer tegen kwam. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blogger weigerde dus ik dacht klik ik nog een keer, staan er nu 3 haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend vind ik je bloemenkaart! Prachtige blauwe kleur.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een schitterende kaart Nel, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart op zich is al heel bijzonder, helemaal geweldig mooi.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    even een berichtje op de computer van mijn man, want komende week hoop ik zelf weer een nieuwe te hebben. IK hoop, dat alles van de oude erop overgezet kan worden!
    Intussen geniet ik tussendoor van al jullie berichtjes en mooie kaarten. Reacties komen later weer!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart weer Nel en de kleuren die je gebruikt hebt komen zo mooi uit bij elkaar, Leuke detaisl zoals dat kwastje, mooi plaatje, erg mooi gemaakt weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen