Volgers

zondag 16 februari 2014

Postcard vlinder

Wat een leuke Postcard is dit toch , het is even geleden dat ik heb zitten kleuren maar ik moet zeggen ik heb de smaak weer te pakken ik  ben heerlijk bezig Aniet zou zeggen lekker je tongetje uit je mond en gaan.
Ik heb maar gelijk een paar afdrukjes gemaakt want je kan ze natuurlijk in alle kleuren maken en daar
ben ik dan ook druk mee bezig.


Het is al een bekende maar hij blijft mooi ik ben er ook heel erg blij dat ik deze heb gekregen, er zijn er verschillende van ik heb ook nog twee anderen en die zullen jullie vast nog wel tegen komen bij mij.
En wat vinden jullie er van leuk toch ??
Ik ga nog even verder heel veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. whoooow echt super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi nel. Mooie kleuren heb je gebruikt. Mooi gemaakt en afgewerkt. Deze postcard blijft erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Wat een schitterende kaart, erg mooi ingekluerd, leuk het bandje aan de onderkant, leuk strikje, super gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart de vlinder op de postcard. geweldig
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart de vlinder op de postcard. geweldig
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterend je kaart Nel, supermooi vind ik hem en inderdaad ik zie je zitten met het puntje van je tong uit je mond hahaha. Hilarisch.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Nel! Ik ben al benieuwd naar de andere kleurtjes...
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Nel. I love this postcard stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel
    Snel reageren zolang het gaat, meis ik ben er al dagen mee aan het tobben, nu kan het,,, dus even zeggen dat je kaart prachtig is en je hebt ook héél mooi gekleurd, dat is toch ook zo leuk om te doen.
    tot de volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi nel,
    ja ik heb deze ook en ben er ook erg verliefd op,
    ik vind deze blauwe erg prachtig en mooi ingekleurd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, die postcard is ontzettend mooi en helemaal in jouw favoriete kleuren, trouwens ik hou er ook van hoor. Dat randje maakt het helemaal af.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met een prachtige stempel! heel chique. Je kaart in de post hieronder is ook erg mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat heb je dit schitterend gedaan Nel, heel mooi zo in het blauw, kom maar op hoor ik kan zo genieten van deze vlinder.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig vind ik je kaart! Heel mooi is de post-cardstempel. Ik ben benieuwd naar de andere.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.
    Mooie stempel heel mooi ingekleurd een prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is prachtig, supermooi ingekleurd en prachtige kleuren gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel

    Wat heeft deze kaart prachtige kleuren!!
    Schitterende kaart

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen