Volgers

donderdag 27 februari 2014

Schoonmoeder 91 jaar

Wat een leeftijd mijn schoonmoedertje  al weer 91 jaar .
Het is nog steeds een schat van een mens ik ken haar al 50 jaar en kom nog steeds elke week bij haar.Voor haar deze kaart met een onderzetter gemaakt die ik kreeg in het Kurhaus bij de High Tea afgelopen zondag, wat was het gezellig en wat een verrassing was dit voor haar.


Ik vind hem mooi ik hoop zij ook ik ga gauw naar haar toe nu koffie drinken , ik zeg maar weer tot ziens en groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonmoeder Nel, heel bijzondere leeftijd toch en wat fijn dat je haar nog elke week bezoekt. Je kaart is echt schitterend, ik vind de kleuren top, zijn jouw lievelingskleuren ook volgens mij. Mooi ingekleurd en prachtige materialen gebruikt. Leuk om het cijfer 91 erop te plakken, maakt het heel persoonlijk. Fijne dag, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel. Het is een prachtige kaart die je hebt gemaakt voor je schoonmoeder. Mooi in de blauwe kleuren en de leeftijd erop!. Geniet er nog maar van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor je schoonmoeder met haar fantastische leeftijd.
    Prachtig gemaakt Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, dat je zo'n schoonmoeder hebt, van harte gefeliciteerd met haar 91ste verjaardag.
    Zelf heb ik mijn schoonmoeder nooit gekend.
    Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.


    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart nel
    en gefeliciteerd met je sch moeder

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    wat een mooie kaart!
    En wat een mooie leeftijd!
    Van harte met je schoonmoeder!
    Groetjes van daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Wat heb je een prachtige, blauwe bjoetie gemaakt, mooi ingekleurd, leuke accenten en gefeliciteerd met je jarige schoonmoeder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    wat een leeftijd.

    je hebt er een mooie kaart voor gemaakt Nel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart voor je schoonmoeder gemaakt. 91 jaar. bijzondere leeftijd.
    nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo een geweldige kaart in deze zachte kleuren helemaal SUPER.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder. Wat een hoge leeftijd....
    Een schitterende kaart maakte je voor haar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Really beautiful card Nel.. I love the stamps you have used and the great colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Nel. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, fijn dat het altijd gezellig is bij haar en dat je iedere week langs gaat.
    Ik heb helaas (met mijn moeder dan) hele andere ervaringen de laatste jaren.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, een beauty in blauw heb je gemaakt voor je schoonmoeder Nel. Ze vond hem vast en zeker heel mooi, nog van ♡-e gefeliciteerd met haar 91ste verjaardag, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen