Volgers

woensdag 12 februari 2014

Valentijn voor de kleindochters

Tineke leuk dat je mijn volger bent geworden ik hoop dat je af en toe nog eens een kijkje komt nemen bij mij.
En dan nu de valentijns kaarten voor mijn kleindochters,ik heb er twee gemaakt die bijna hetzelfde zijn de oudste is helemaal weg van Parijs Eifeltoren enz.
De anderen nee die zijn  makkelijk, de tweede kaart zit een heel klein verschil en ik ben benieuwd of jullie het zien en dan de derde is totaal anders.
Zo mijn taak zit er op want ze kijken ieder jaar naar de brievenbus en weten dat het van mij komt maar toch zet ik er geen afzender in hhihiii  . De kaart en het handschrift van Oma zegt genoeg.
Wie ziet het verschil ???????




Zo dan ga ik zo maar even een blogrondje maken en zeg maar weer voor straks welterusten en tot ziens, veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze, Nel! Ze lijken op het eerste gezicht hetzelfde, die eerste twee, maar toch anders door de stempel. De derde is ook een mooie kaart! Leuk dat je dit doet voor de dames kleindochters, en ik denk... dat ze wel raden van wie ze komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel
    Wat leuk om dat naar je kleinkinderen te sturen.
    prachtige kaarten allemaal
    en ja ik zie het verschil ha ha .
    De ketting om het nekje .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten Nel het zijn gave valentijns kaarten.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat zijn ze leuk, die voor je kleindochters zijn super en ja, ik zag ook de verschillen en de 3de is ook een schatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat er weer een aar blij maken Nel!!!! Heel leuk zo!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel chic uit en o zo leuk gemaakt.
    Prachtig Nel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je welkom! Als ik tijd over heb, zul je me best vaak langs zien komen...hihi... Een reactie vinden we allemaal leuk toch?
    Wat een prachtige kaartjes! Leuk dat je ze voor hen maakt. En ja, ze weten heus wel van wie ze zijn maar het blijft toch leuk om een kaartje van oma te krijgen!
    Leuk dat ze net even verschillend zijn door de stempel op de achtergrond, de ketting en het bloemetje op de taille. Ook de 3e is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige valentijnskaartjes Nel, ik vind ze schitterend en dat zullen je kleindochters zeker ook vinden, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten Nel. Ik zie denk ik ook de verschillen...de eifeltoren ontbreekt op nr 2, de kettinkjes zijn anders en de bloemetjes op de riempjes ook...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi nel wat 2 fantastische kaarten voor je kleindochters. Wat lekker Valentijn. Mooi kleuren voor die meiden. Heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk gedaan nel
    ja ik zag de verschillen maar ze zijn allemaal leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi nel,
    wat leuk!
    geweldig leuk idee om valentijnskaarten naar je kleindochters te sturen, je kaartjes zijn heel erg mooi, mooi van detail!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je valentijnskaarten maakt voor je kleindochters. Lief van je hoor en leuk dat ze er al op zitten wachten.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig idee Nel om je kleindochters met Valentijn een kaart te sturen. En je hebt weer drie schitterende creaties gemaakt. Het verschil heb ik gevonden. Net als jij heb ik ook drie kleindochters. Heerlijke meiden, die weten wat ze willen. En ik weet zeker dat jouw meiden weer blij zullen zijn met deze leuke verrassing.
    Voor jou ook een fijne en gezellige Valentijnsdag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig idee Nel om je kleindochters met Valentijn een kaart te sturen. En je hebt weer drie schitterende creaties gemaakt. Het verschil heb ik gevonden. Net als jij heb ik ook drie kleindochters. Heerlijke meiden, die weten wat ze willen. En ik weet zeker dat jouw meiden weer blij zullen zijn met deze leuke verrassing.
    Voor jou ook een fijne en gezellige Valentijnsdag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke en mooie valentijnskaarten, en het verschil is klein maar ik heb het gevonden!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow dit zullen je kleinkinderen wel heel erg leuk vinden. Wat ben je toch een schat van een oma♥♥♥
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen