Volgers

dinsdag 25 maart 2014

Eindelijk

Tjonge van de week zonder computer gezeten hij is helemaal leeg gehaald en opnieuw geinstalleerd was wel nodig  hij was zo traag gelukkig kan ik weer even voor uit .
En dan kan ik nu wat kaartjes plaatsen.
Deze kaart voor een lief blogmaatje maar het zal Nel niet zijn dat de kaart in haar auto lag en vergeten op de bus te doen , maar als het goed is hebt ze hem nu echt binnen, ik had er nog wel zo mijn best op gedaan.
Hanny alsnog  van Harte Gefeliciteerd en sorry hoor. Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Janet K
Ik hoop dat ze hem mooi vind ik denk maar zo beter te laat dan nooit , heel veel groetjes  Nel

18 opmerkingen:

  1. Nou en of ik hem mooi vind. Ik dacht al dat het plaatje van Janet K was, zo mooi, verder leuk model, lieve kleurtjes, rose is altijd goed bij mij, mooie bloemetjes, top hoor. Hij staat hier bij alle anderen te pronken in mijn huiskamer. Dank je wel Nel, ik ben er blij mee hoor.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Nel.
    Een leuk kaartmodelletje, geweldig plaatje en alles eromheen vind ik super.
    Een schitterend geheel.
    Groetjes ,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer online kunt Nel. Ja, we kunnen echt niet meer zonder pc.
    Wat een schitterende kaart! Prachtig vintage en zo mooi in het zachte roze.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart Nel en zomooi bewerkt.
    ook een gaaf model.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je snel gedaan Nel. Berichtje, kaartje en wat een mooie. Ik lees hierboven al dat Hanny hem prachtig vindt. En dat is ie ook. Is het model van DDD. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Ja, lastig zonder computer.maar gelukkig doet ie het weer..Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor de jarige, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Nel. I love the shape and the colours. Lovely image.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend. Wat een lieverdje en supergaaf modelletje. je bloemen zijn echt prachtig....een dikke pluim voor jou.
    Liefs van plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de computer het weer helemaal doet zoals hij het zou moeten doen Nel. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt voor Hanny, ik vind het me een beauty, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige en lieve kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je voor Hanny gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nel, wat een supermooie kaart met een heel bijzonder model! De plaatjes van Janet K zijn altijd zo mooi!
    Waar heb je het model vandaan want dit smaakt naar meer (ik bedoel: ik zou hem ook best graag willen proberen!)
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel, IK had je al gemist..... Maar het was de computer. Fijn dat die er weer is en het weer doet. Want we willen graag onze creaties laten zien... Dit is ook een prachtige kaart die je voor Hanny hebt gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een narigheid zonder pctje, fijn dat alles weer in orde is. Je kaart is een beauty, prachtig gedaan !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww prachtig kaartje Nel en super dat je computer het weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig dat je computer het weer doet Nel anders had ik dit mooie kaartje niet kunnen bewonderen..;) Wat een schatje. Prachtig zoals je die bloemen in die tere kleurtjes hebt gemaakt en het modelletje van de kaart vind ik ook súper...geniet van je weekeind, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen