Volgers

dinsdag 11 maart 2014

Happy Birthday

Wat een heerlijk weer is het toch eerst even in de tuin bezig geweest het onkruid al beetje weggehaald niet helemaal hoor elke dag een beetje en dan kom ik er ook toch.
Daarna maar even lekker  zitten freubelen in mijn hobby kamer even uitrusten, kopje thee er bij zalig.
En dan is dit het resultaat van vandaag een dames kaart.


Het is een kaart met een standaardje er aan vast je kan hem dus zo neer zetten ik vind het weer eens iets anders. En natuurlijk heel makkelijk,hetplaatje had ik nog kant en klaar liggen dus het was best een snelle kaart. Ik moet  zeggen het gaat lekker de laatste dagen alleen die foto,s maken wat vind ik dit toch een snert baan maar ja het hoort er bij,meestal maak ik er dan maar gelijk een aantal dan kan ik er weer even tegen.

15 opmerkingen:

  1. Wauwww Nel het mooie weer geeft je veel goeds terug joh! Zoals bijv deze kaart ik vind hem schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Nel, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super, super mooi je kaart Nel, jij hebt ook de mooie mal van Noor gebruikt, ik vind je kaart schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in dat zachte roze Nel. Ik vind het modelletje ook heel leuk en dan zo'n deftige dame erop,poepiesjiek hoor,hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel. Wat een leuke afbeelding op deze kaart. Je hebt deze kaart heel mooi gemaakt met de mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en ook een leuk model. Mooie mallen heb je gebruikt en ook een hele leuke afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel this is a really beautiful card. Love the Anja dies - very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Nel, ik vind hem zo leuk met dat plaatje en die prachtige nieuwe mal die je gebruikt hebt. Leuk model kaart ook, lekker handig.
    Elke dag een beetje doen in de tuin is prima toch? Je hebt dan die dag ook nog tijd voor andere dingen en je hebt minder last van je rug. Geniet van het lekkere weer,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart Nel heel erg mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel,
    Je kaartje ziet er super uit, leuke afbeelding, mooie kleuren en de mal is prachtig en elke dag een beetje, zo komt de tuin ook klaar,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart weer Nel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje in mooie kleuren, super leuk gedaan! Lekker he dat we al zo vroeg van de tuin kunnen genieten en ach dat onkruid daar kom je stukje bij beetje ook wel weer van af!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen