Volgers

maandag 3 maart 2014

Het is jouw verjaardag

Ik heb er weer een volger bij Leni van harte welkom .
Ik was mijn hobbykamer weer eens aan het opruimen en toen kwam ik dit stofje tegen ik had er een paar van gekocht op de beurs in Blijswijk.
En omdat er toch best wel veel mensen zijn die van koken houden heb ik er toch maar even een kaartje mee gemaakt, gewoon een eenvoudige kaart een stuk kant ook op de beurs gekocht  een bloem en een stempel en klaar was Nel


Ik zeg altijd weer een voor in de kaarten bak ja die moet toch ook een klein beetje gevuld blijven , veel liefs Nel

21 opmerkingen:

  1. Nell, wat heb je dit weer leuk gedaan! Jij vindt altijd de grappigste plaatjes (stofjes...!) om op je kaarten te verwerken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk Nel, mooi met dat kant erachter.


    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel .
    Maar wel een super leuke kaart is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kaartje Nel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig leuke kaart Nel. Ja die stofjes van Ingrid doen het altijd goed. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer mooi gedaan Nel,
    het kant op de achtergrond is mooi en het plaatje is leuk..mooi werk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele gave kaart en digi Nel, mooi gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart weer Nel, mooie kaarten hoeven echt niet altijd ingewikkeld in elkaar te zitten.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart Nel, ik vind hem helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi... leuk zeg echt grappig gedaan.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart. grappig die afbeelding erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nel
    Wat een grappig stofje heb je voor deze kaart gebruikt, ik vind het een geweldige kaart zo.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Nel. This is a great card. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart, ook zo grappig
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en echt super, lief afdrukje mooi ingekleurd, prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi nel,
    leuk met stofjes te werken en het resultaat is helemaal geweldig!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig, ik zit net te bedenken wat voor kaart ik voor mijn dochter zal maken.
    Ze wordt 9 maart 23 en is kok van beroep.
    Jouw kaartje past daar dus uitstekend voor.

    Leuk hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nel

    Heel hartelijk bedankt voor je reactie op mijn kaart.
    Heb bij jou ook even gekeken en je hebt ook mooie kaarten erop staan.
    Mal 300 is mooi he?
    na 9 maart komen de demokaarten van mij er op te staan als ik in Sevenum ben geweest.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en zoooo mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen