Volgers

donderdag 13 maart 2014

Jij bent bijzonder

Vandaag maar weer eens heerlijk mijn hobbykamer opgeruimd en wat kom je dan weer het één en ander tegen wat je allang vergeten was.
En natuurlijk denk je dan ik heb echt niets meer nodig kan jaren vooruit helaas is onze hobby toch wel een verslaving en kan er altijd weer wat bij.
Ik heb deze kaart gemaakt met alles wat ik had natuurlijk.
Maar ik moet vanmiddag nog even naar het winkel centrum dus ik kan niet beloven dat ik met niets terug komt misschien nog een kleurtje lint wat ik nog niet heb, jullie horen het wel van mij , ik zeg maar weer groetjes en veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Hallo Nel
    Ja we hebben daar volgens mij allemaal last van eigenlijk te veel spullen .maar als ik ergens kom zie ik ook altijd wel weer wat wat ik kan gebruiken .
    Je kaart is weer ontzettend mooi met een hoop leuks erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Ik herken het probleem bij mij ligt er ook alweer een lijstje klaar om op te halen bij Doe@ding in Spijkenisse en ik weet zeker dat het daar niet bij blijft maar wat geeft het joh. Je kaart is schitterend met prachtige kleuren en mooie bloemen.
    liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart en volgens mij heeft bijna iedereen hetzelfde probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, haha, zo herkenbaar van die hobbyspulletjes, ik word ook weleens boos op mezelf dat ik zoveel koop maar och, een hobby kost nu eenmaal geld;) Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, ontzettend mooi met dat plaatje. Ben benieuwd of je met lege handen thuis bent gekomen..lol.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Nel wat een supermooie kaart heb je gemaakt en inderdaad heel herkenbaar ik kwam van de week ook nog een tas tegen met allemaal dingen waar ik totaal geen weet meer van had, hoe erg zijn we toch ook. En dan toch nog mopperen oh ik heb niets, het is net als voor je kledingkast staan en roepen jeetje wat moet ik nu toch weer aantrekken terwijl je kast helemaal vol hangt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou op schei uit... spullen!! Maar goed, tegenwoordig verkoop ik dingen die ik echt niet meer gebruik, dat scheelt weer iets. Tenzij ik er nieuwe dingen voor terug koop... ;)
    Wat een prachtige, romantisch kaartje, heel mooi Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nel. this is marvellous. I love it. Great card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nel
    Altijd moeilijk om met niets thuis te komen het is ook allemaal zo leuk om te hebben.
    Je kaart is weer prachtig, mooi plaatje heb je gebruikt, het is een schitterende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een prachtige kaart Nel ben benieuwd naar je lintje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super mooi kaartje hoor
    en ja ik ken het hoor voor 100 jaar hobbyen heb je in huis en toch nooit genoeg hahaha

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Nel! En ja als je aan het opruimen gaat, zie je pas hoeveel je hebt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je laatste kaartjes weer schitterend! Prachtig met het ribbelkarton.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O zo knap Nel.
    Een geweldig mooi plaatje en het ribbelkarton erbij maakt het zo bijzonder.
    Een schitterende kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel, m
    mooi kaartje heb je weer gemaakt en hahaha wat herkenbaar, ik kaqn ook geen hobbywinkel voorbij lopen moet er gewoonweg in!!!!
    Maar ja het is voor het goede doel moet je maar denken je creativiteit voeden....
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus jij hebt dat ook: een heleboel in de kast en toch kom je nog wat tekort! Herkenbaar hoor!!
    Je kaart is echt mooi Nel!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    Heel herkenbaar, laatst heb ik mijn hobbykamer opgeruimd en kom dan ook van alles tegen, dat ik dacht heb ik dat ook nog..en spullen die ik niet meer gebruik verkoop ik, vaak koop ik daar dan weer nieuwe spullen van, dus dat schiet ook niet op..maar je kaartje is weer super, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. iedereen heeft veel spullen.
    Van elke hobby kan je nu één maal veel dingen nog gebruiken.
    Is hier ook zo en heel herkenbaar.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie chique kaart Nel, prachtige kleuren!!!!
    Liefs JOke

    BeantwoordenVerwijderen